Lue keskustelun säännöt.
Nyt kannattaa mennä tekemään kesälöytöjä - alet alkaneet. Läysin ihania kesäleninkejä hintaan 10-40 e H&M, KapAhlista, Lindex koot XS-XL..
24.06.2026 |
Rekit aivan täynnä. Myös uima-asuja ja alusvaatteita. Jos olet jo käynyt penkomassa kauppojen rekkejä niin mitä olet löytänyt ja mihin hintaan?
Kommentit (5)
En usko että kukaan tarvitsee paljon uutta vastetta
Käyttäjää vanhoja
Ostakaa käytettyä
Kuitenkin heitätnkohta roskiin nuo krinokuituvastteet
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
AV-mammat kiinnostuivat kun näkivät että XL kokoakin on saatavilla.
Tällä hetkellä ostan talvivaatteita netistä -70% alella. Talvella taas sama kesävaatteissa.
Mainos!! Poistoon