Kun elämässä tulee vastoinkäymisiä
Siitä eteenpäin olevan elämän suunnan määrittelee pitkälti se kuinka osaamme selvittää haaksirikot.
Käymmekö ongelmat läpi, jääkö ne päälle vellomaan vaan päästääkö niistä irti mielen tasolla ja jatkaa elämää positiivisesti ajatellen vaikka arjessa tapahtuukin isoja muutoksia.
Kun hyväksyy tapahtuneet asiat niin usein helpottaa, nyt on näin ja tilanne ei muuksi muutu.
Onko muutos aina välttämättä paha asia.Saako siitä uuden suunnan, uuden mahdollisuuden.
Ajattelen et omaan olotilaan ei voi muut vaikuttaa kuin itse.
Muita syyllistämällä ei pääse eteenpäin.
Muyt menkööt menojaan ja kulje sinäkin omaa tietäsi, eteenpäin.
Rohkeasti ja olemalla oma itsesu, hyvä itsellesi niin sitä kykenee olemaan hyvä myös toisille ja siitä rakentuu ihmisyys.
Kommentit (13)
Jaarittelu somessa tunnetusti korjaa kaikki päänsisäiset ja myös ulkoiset ongelmat
Sieltä se tuli. Menikö yö miettiessä?
Kannattaa editoida
tekstinsä ennen
julkaisua. Otsikko on
kuitenkin huomattavasti
näkyvämpi kuin yksittäiset
kommentit käyttäjien
nopeus/väsy_typojen
näkyvyyden osalta.
OgE
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa editoida
tekstinsä ennen
julkaisua. Otsikko on
kuitenkin huomattavasti
näkyvämpi kuin yksittäiset
kommentit käyttäjien
nopeus/väsy_typojen
näkyvyyden osalta.
OgE
Oikoluku vai pieni yläpuolelta huutelu? Vaikee erottaa.
En osallistu palstan
otsikoiden luontiin millään tavalla.
Kommentoinnin taso on sen verran
huonoa ja ylimielistä, etten
ehdoin tahdoin
lähde kakkosKallen/ruinaajan
prototyyppien
kanssa nillitys_skaboihin.
Empatia loistaa poissaolollaan.
Tämä energia tuntuu.
'T@p@ itsesi' on kaiketi
top3-neuvo kenelle tahansa
murheesta avautujalle tällä
aikuisvauva-foorumilla.
Peukuilla kiusaaminen on
myös uskomattoman lapsellista.
Todella tasokkaita ketjuja on
aniharvoin. E
Vierailija kirjoitti:
En osallistu palstan
otsikoiden luontiin millään tavalla.
Kommentoinnin taso on sen verran
huonoa ja ylimielistä, etten
ehdoin tahdoin
lähde kakkosKallen/ruinaajan
prototyyppien
kanssa nillitys_skaboihin.
Empatia loistaa poissaolollaan.
Tämä energia tuntuu.
'T@p@ itsesi' on kaiketi
top3-neuvo kenelle tahansa
murheesta avautujalle tällä
aikuisvauva-foorumilla.
Peukuilla kiusaaminen on
myös uskomattoman lapsellista.
Todella tasokkaita ketjuja on
aniharvoin. E
Tuo viesti on pitkä nillitys nillityksestä.
Peukku alas.
Hyvää huomenta.
Toivottiko kukaan? Ei.
Jatkan matkaa.
Hankkikaa riitapukarinne
matalemmista, omaa
vibraatiotanne mätsäävistä
henkilöistä. _Parasiitit
haluavat loisia valossani
kaksin käsin alas vetäen._
En tätä salli, enää.
God is good. Blessed!
E
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta.
Toivottiko kukaan? Ei.
Jatkan matkaa.
Hankkikaa riitapukarinne
matalemmista, omaa
vibraatiotanne mätsäävistä
henkilöistä. _Parasiitit
haluavat loisia valossani
kaksin käsin alas vetäen._
En tätä salli, enää.
God is good. Blessed!
E
Siunattua matkaa. Muista ottaa valot pois päältä lähtiessä.
Itse olen selviytynyt vaikeista ajoista. Tämän vuosi alkoi raskaissa merkeissä. Olen joutunut käsittelemään syvää surua sekä myös pettymystä. Olen löytänyt tavan ja harrastuksen käsitellä asioita sekä tämän puitteissa tutustunut uusiin samanhenkisiin ihmisiin. Olen myös rohkaistunut tuomaan esille asiaa, jossa olen lahjakas ja saanut hyvää palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Vau, zenmestari level 300.
Toisilla on kyky miettiä, toisilla kyvyt loppuu muiden arvosteluun...
Parempaa päivän jatkoa.
Jos jollekin muulle tapahtunut jotain vakavaa, siitäkin voi saada pienen kriisin aikaan. Ja kysymyksiä jää.
Vau, zenmestari level 300.