Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun elämässä tulee vastoinkäymisiä

Vierailija
24.06.2026 |

Siitä eteenpäin olevan elämän suunnan määrittelee pitkälti se kuinka osaamme selvittää haaksirikot.

 

Käymmekö ongelmat läpi, jääkö ne päälle vellomaan vaan päästääkö niistä irti mielen tasolla ja jatkaa elämää positiivisesti ajatellen vaikka arjessa tapahtuukin isoja muutoksia.

Kun hyväksyy tapahtuneet asiat niin usein helpottaa, nyt on näin ja tilanne ei muuksi muutu.

 

Onko muutos aina välttämättä paha asia.Saako siitä uuden suunnan, uuden mahdollisuuden.

 

Ajattelen et omaan olotilaan ei voi muut vaikuttaa kuin itse.

Muita syyllistämällä ei pääse eteenpäin.

 

Muyt menkööt menojaan ja kulje sinäkin omaa tietäsi, eteenpäin.

Rohkeasti ja olemalla oma itsesu, hyvä itsellesi niin sitä kykenee olemaan hyvä myös toisille ja siitä rakentuu ihmisyys.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, zenmestari level 300. 

Vierailija
2/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se eteenpäin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaarittelu somessa tunnetusti korjaa kaikki päänsisäiset ja myös ulkoiset ongelmat

Vierailija
4/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä se tuli. Menikö yö miettiessä? 

Vierailija
5/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa editoida 

tekstinsä ennen

julkaisua. Otsikko on

kuitenkin huomattavasti 

näkyvämpi kuin yksittäiset 

kommentit käyttäjien

nopeus/väsy_typojen

näkyvyyden osalta.

 

OgE

Vierailija
6/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa editoida 

tekstinsä ennen

julkaisua. Otsikko on

kuitenkin huomattavasti 

näkyvämpi kuin yksittäiset 

kommentit käyttäjien

nopeus/väsy_typojen

näkyvyyden osalta.

 

OgE

Oikoluku vai pieni yläpuolelta huutelu? Vaikee erottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistu palstan

otsikoiden luontiin millään tavalla.

Kommentoinnin taso on sen verran 

huonoa ja ylimielistä, etten 

ehdoin tahdoin 

lähde kakkosKallen/ruinaajan

prototyyppien

kanssa nillitys_skaboihin.

Empatia loistaa poissaolollaan.

Tämä energia tuntuu.

 

'T@p@ itsesi' on kaiketi

top3-neuvo kenelle tahansa 

murheesta avautujalle tällä

aikuisvauva-foorumilla.

Peukuilla kiusaaminen on

myös uskomattoman lapsellista.

 

Todella tasokkaita ketjuja on

aniharvoin. E

Vierailija
8/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osallistu palstan

otsikoiden luontiin millään tavalla.

Kommentoinnin taso on sen verran 

huonoa ja ylimielistä, etten 

ehdoin tahdoin 

lähde kakkosKallen/ruinaajan

prototyyppien

kanssa nillitys_skaboihin.

Empatia loistaa poissaolollaan.

Tämä energia tuntuu.

 

'T@p@ itsesi' on kaiketi

top3-neuvo kenelle tahansa 

murheesta avautujalle tällä

aikuisvauva-foorumilla.

Peukuilla kiusaaminen on

myös uskomattoman lapsellista.

 

Todella tasokkaita ketjuja on

aniharvoin. E

Tuo viesti on pitkä nillitys nillityksestä. 
Peukku alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta.

Toivottiko kukaan? Ei.

 

Jatkan matkaa. 

Hankkikaa riitapukarinne

matalemmista, omaa

vibraatiotanne mätsäävistä

henkilöistä. _Parasiitit

haluavat loisia valossani

kaksin käsin alas vetäen._

 

En tätä salli, enää.

God is good. Blessed!

E

Vierailija
10/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta.

Toivottiko kukaan? Ei.

 

Jatkan matkaa. 

Hankkikaa riitapukarinne

matalemmista, omaa

vibraatiotanne mätsäävistä

henkilöistä. _Parasiitit

haluavat loisia valossani

kaksin käsin alas vetäen._

 

En tätä salli, enää.

God is good. Blessed!

E

Siunattua matkaa. Muista ottaa valot pois päältä lähtiessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen selviytynyt vaikeista ajoista. Tämän vuosi alkoi raskaissa merkeissä. Olen joutunut käsittelemään syvää surua sekä myös pettymystä. Olen löytänyt tavan ja harrastuksen käsitellä asioita sekä tämän puitteissa tutustunut uusiin samanhenkisiin ihmisiin. Olen myös rohkaistunut tuomaan esille asiaa, jossa olen lahjakas ja saanut hyvää palautetta.

Vierailija
12/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, zenmestari level 300. 

Toisilla on kyky miettiä, toisilla kyvyt loppuu muiden arvosteluun...

 

Parempaa päivän jatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollekin muulle tapahtunut jotain vakavaa, siitäkin voi saada pienen kriisin aikaan. Ja kysymyksiä jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän