Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt äkkiä liikkumaan ennen kuin alkaa satamaan!

Vierailija
24.06.2026 |

Taidan mennä tekemään nopsan lenkin, ihan on jo sateenuhka päällä. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Kuka hullu lähtee Suomesta kesällä ulkomaille?” 💋


Niih. Just vittutän paskan takia!! Tä o satanan synggä maa! +15 ja vettä vihmoo 💦 Tä on se syy, miks mä lähden kesällä Espanjaan Hajotkaa pakkaseen köyhät. 

Siellä onkin sitten mukavaa +45 asteen kuumuudessa.

Niin? Luuletko ettei ihminen kestä sellaista lämpötilaa? Ihan normaalia että välillä kohoaa reilummin.

Vierailija
22/26 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni sade ei haittaa liikkumista, lippis päähän niin silmälasit eivät kastu. Sateella ilma on ihanan raikas.

On se ylimääräinen operaatio saada varusteet kuiviksi. Kengät eivät huoneenlämmössä kuivu seuraavaan päivään mennessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Kuka hullu lähtee Suomesta kesällä ulkomaille?” 💋


Niih. Just vittutän paskan takia!! Tä o satanan synggä maa! +15 ja vettä vihmoo 💦 Tä on se syy, miks mä lähden kesällä Espanjaan Hajotkaa pakkaseen köyhät. 

Siellä onkin sitten mukavaa +45 asteen kuumuudessa.

Niin? Luuletko ettei ihminen kestä sellaista lämpötilaa? Ihan normaalia että välillä kohoaa reilummin.

Silti esim.Italiassa on avattu puhelinlinja sosiaali-ja ,terveysministeriön puolesta, mikä on juuri kovan helteen aiheuttamien terveysongelmien "apulinja".

Vierailija
24/26 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haen lakkaa satamasta, kun lakkaa satamasta.

Sitten kun lakkaa satamasta ja olet hakenut lakkaa satamasta, tule meille kattoon kattoon ku kärpänen tapettiin tapettiin.

Vierailija
25/26 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Kuka hullu lähtee Suomesta kesällä ulkomaille?” 💋


Niih. Just vittutän paskan takia!! Tä o satanan synggä maa! +15 ja vettä vihmoo 💦 Tä on se syy, miks mä lähden kesällä Espanjaan Hajotkaa pakkaseen köyhät. 

Siellä onkin sitten mukavaa +45 asteen kuumuudessa.

Niin? Luuletko ettei ihminen kestä sellaista lämpötilaa? Ihan normaalia että välillä kohoaa reilummin.

Silti esim.Italiassa on avattu puhelinlinja sosiaali-ja ,terveysministeriön puolesta, mikä on juuri kovan helteen aiheuttamien terveysongelmien "apulinja".

Niin? Ei kaikkien palveluiden tarvitse koskea jokaista? Hyvä että palveluita on olemassa heille jotka niitä voivat tarvita.

Vierailija
26/26 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa liki pilvettömältä taivaalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän