YLE: puolueiden maine heikko. Paras Liike Nytillä ja heikoin Persuilla.
Kaiken kaikkiaan ihmiset ovat selvästi pettyneitä puolueisiin.
Kommentit (6)
Eikö Hjalliksella muuta tekemistä ole kesäaamuisin?
Näplää vaikka kikkeliäs. Vai eikö enää toimi
Liike nyt nähty, ei ole tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Hjalliksella muuta tekemistä ole kesäaamuisin?
Näplää vaikka kikkeliäs. Vai eikö enää toimi
Ei toimi kun se on nysä
No tuo Liike nyt on kyllä melko mitäänsanomaton turhakepuolue eikä herätä mitään intohimoa suuntaan tai toiseen. Lievästi negatiivinen mielleyhtymä tulee itselleni.
Vierailija kirjoitti:
No tuo Liike nyt on kyllä melko mitäänsanomaton turhakepuolue eikä herätä mitään intohimoa suuntaan tai toiseen. Lievästi negatiivinen mielleyhtymä tulee itselleni.
Niin oli joskus persutkin.
Lähde?
Liike Nyt on ainut puolue joka pärjää persuille RIKOLLISTEN määrässä.