Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen erittäin pettynyt Orpoon
23.06.2026 |
Kuvittelin että kuitenkin hänen ideansa olisi ollut, että samassa veneessä tässä me suomalaiset kuitenkin ollaan, mutta nyt sitten paljastuukin että ei olla todellakaan. Toivon että seuraava hallituksen vetäjä olisi SDP. Heiltä luulisi löytyvän reilua kohtelua ja tasapuolisuutta enemmän kuin Kokoomukselta tai RKP:ltä, mitä tulee leikkausten kohdentamiseen.
Terv. Perussuomalaiselta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Köyhiltä leikataan aina eniten. He eivät kykene vastarintaan.