Kuinka onnellinen olet asteikolla 1-10?
Elämääsi noin yleensä.
(Mitä isompi luku, sen onnellisempi.)
Kommentit (32)
1. Yritän jaksaa päivän kerrallaan.
1.. Tänään tuli lääkäristä huonoja uutisia.
1, en ole puhunut tänään yhdenkään ihmisen kanssa
9 ja tulevana sunnuntaina 10, kun harrastusviikonloppu.
3 tai 4, asiat voisi olla paremmin mutta samaan aikaan aika moni asia on paremmin kuin hyvin.
7.
Enempää en voi antaa, kun parisuhde puuttuu eikä ystäviäkään oikein ole.
Muuten olen tyytyväinen.
N65
Vierailija kirjoitti:
7.
Enempää en voi antaa, kun parisuhde puuttuu eikä ystäviäkään oikein ole.
Muuten olen tyytyväinen.
N65
Samoin 7 ja samoista syistä paljolti. Olen kuitenkin "tyytyväinen" asteikolla kyllä/ei.
Ehkä 7. Joskus on 8-päiviä.
En vastaa niinkään sen perusteella miten tyytyväinen ole elämäni pitkäaikaisiin olosuhteisiin, vaan fiiliksen perusteella.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
8 1/2 ja tämä melkein joka päivä.
Jostain syystä 8 vaikka oikeastaan kaikki elämässä on rempallaan. En tiedä, mistä silti onnellisuus kumpuaa.
0. Taloudellisesti ihan hyvin menee.
2 tai 3. On mulla työ ja asunto ja lapsuuden perhe, mutta ei niistä onnellisuutta revitä, kun ystävyyssuhteet on paljastuneet epäaidoiksi ja rakkautta ei näköjään minulle tässä elämässä ole tarjolla. Kaikki tuntuu ihan merkityksettömältä.
4-5. On kämppä, työ ja terveyttäkin.
Mutta 15kg ylipainoa, sairas äiti, ei läheisiä ystäviä eikä kumppania. Paria ensitreffihalausta läheisempää kanssakäymistä ei ole tapahtunut 7 vuoteen.
10 enkä edes liioittele. Just nyt kaikki on vaan niin hemmetin hyvin. Parisuhde kukoistaa, terveys reilassa, lemmikeillä asiat kondiksessa, koti on kaunis, ihmissuhteissa kaikki hyvin, asiat järjestyksessä muutenkin. Olen pulpunnut luovaa energiaa ja suunnitellut kaikkea tosi jännää.