Mitä ajattelet suomalaisesta miehestä, jolla on isorintainen ja -perseinen kolumbialainen vaimo?
Kommentit (13)
Olisi kiinnostavaa keskustella hänen kanssaan Suomen menestyksestä euroviisuissa viime vuosina!
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa keskustella hänen kanssaan Suomen menestyksestä euroviisuissa viime vuosina!
Olisi varmaan kannattanut Chachin lähettämistä viisuihin.
Eipä noilla tiedoilla voi vielä ajatella oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eipä noilla tiedoilla voi vielä ajatella oikein mitään.
Vaikka tulisi Prismassa vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä noilla tiedoilla voi vielä ajatella oikein mitään.
Vaikka tulisi Prismassa vastaan?
Veikkaan, että keskittyisin siinä tapauksessa kolumbialaiseen.
Että terkkuja vaan Floridaan, siellä ne asuu sellainen pariskunta jota tunnen. Eivät ole julkkiksia.
Mitäs sinä ajattelet suomalaisesta naisesta jolla on isovehkeinen afrikkalainen mies?
Vierailija kirjoitti:
Että terkkuja vaan Floridaan, siellä ne asuu sellainen pariskunta jota tunnen. Eivät ole julkkiksia.
Uskotko, että me lukee siellä vauva-palstaa?
Muutun oitis kateudesta myrkynvihreäksi ja ajattelen, että miehellä täytyy olla fyrkkaa päällä. Köyhä kaveri ei hae itselleen laatunaista Kolumbiasta.
Onpa kiva, jos pari suhde on onnellinen. Kumpikin saanut sitä, mitä kaipasi.
Herättää. Roiskitko incelli näppikselle tätä kirjoittaessasi?