Mitä on köyhyys oikeasti ?
Artikkelin vanha mies on äärettömän älykäs ja kokenut elämässään köyhyyden.
Kommentit (11)
Henkistä köyhyyttä ny ainakin eli jos aikuinen ihimine on jämähtäny tai taantunu alakouluikäsen ilikeilijän tasolle 🥴 Arjessa nuita voipi havaita päivittäin
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko järjen köyhyyttä.
Jos vaivaudut lukemaan artikkelin niin ehkä ymmärrät
Vierailija kirjoitti:
Henkistä köyhyyttä ny ainakin eli jos aikuinen ihimine on jämähtäny tai taantunu alakouluikäsen ilikeilijän tasolle 🥴 Arjessa nuita voipi havaita päivittäin
Toivottavasti jossain vaiheessa aikuistut
Sitä kun mode poistaa asiallisen keskustelun.
Hyvä artikkeli, antaa perspektiiviä.
Vanhoilla ihmisillä on tietoa ja kokemusta. Maassamme eivät ole asiat olleet aina näin hyvin kuin nyt.
Pullamössösukupolvi.....
Vierailija kirjoitti:
Hyvä artikkeli, antaa perspektiiviä.
Nimenomaan.
Keikkatyö ja tuet yhdessä. Tukia leikataan heti, jopa asumistukea jos saa vähän enemmän keikkaa välillä. Yritän elättää lapsia tässä tilanteessa yksin, Kela ei ole onnistunut perimään isältä elatusta. Helpompaa olisi kai täysin tukien varassa mutta se ajatus masentaa todella.
.