Lue keskustelun säännöt.
Alkossa tulisi olla myös etukortti tai bonusjärjestelmä
23.06.2026 |
Kunnon veronmaksajia kannattaisi tukea tai muuten hakevat laivalta juomat.
Kommentit (2)
Eikö bonus ja etukortteja voisi käyttää viinakortteina jos ilmenee hälyttävä kulutus?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Edes S-ketju ei maksa bonusta tupakasta tai alkoholista