Lue keskustelun säännöt.
Ensi viikonloppuna 30 C ylittyy monella paikkakunnalla!!! 👍👍👍
Kommentit (9)
Tai tulee vettä ja lämpö +15 astetta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
KÄRSIKÄÄ TALVIHULLUT ANKEUTTAJAT!!🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
Ootpas sä ystävällinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÄRSIKÄÄ TALVIHULLUT ANKEUTTAJAT!!🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
Ootpas sä ystävällinen
Olet kuule ansainnut sen kaiken.
Ennustan sateen ja auringon mahdollisuutta.
Lämpö -30 – +30 asteen välillä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ai että kuinka kiva olla peltikaton alla ilman ilmastointia
Vierailija kirjoitti:
AP on selvästi persu.
Eikö sulle vieläkään ole lääkitystä saatu kohdalleen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
KÄRSIKÄÄ TALVIHULLUT ANKEUTTAJAT!!🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞