Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain ruoka-apusta tänään kuhafilettä ja lohifileitä!

Vierailija
23.06.2026 |

oli runsaansti lohia jaossa ja kaikkia valmisruokia lisäklsi vaikkei ole vielä edes jakopäivä, otin vahingossa eli ahneuksissani 6 pkt lohia ja 1 kuhafileenkin. vaikka tiesin etten tykkää kuhasta. paistelin sen ja maistoin ja totetin että ei millään mausteellakaan se ole hyvä kala syödä ja heitin sen wc pönttöön

 

hyips! maksaa varmaan 40 e kg.  enää en ota noita, vain lohia ja kanafileitä otan ruokaapusta, no kalkkunaleikkeet on hyvä ja kaikissa eilinen päiväys ja olleet kylmässä

 

tv Zambo

 

https://ibb.co/PZxgs8j0

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme