Lue keskustelun säännöt.
Sain ruoka-apusta tänään kuhafilettä ja lohifileitä!
23.06.2026 |
oli runsaansti lohia jaossa ja kaikkia valmisruokia lisäklsi vaikkei ole vielä edes jakopäivä, otin vahingossa eli ahneuksissani 6 pkt lohia ja 1 kuhafileenkin. vaikka tiesin etten tykkää kuhasta. paistelin sen ja maistoin ja totetin että ei millään mausteellakaan se ole hyvä kala syödä ja heitin sen wc pönttöön
hyips! maksaa varmaan 40 e kg. enää en ota noita, vain lohia ja kanafileitä otan ruokaapusta, no kalkkunaleikkeet on hyvä ja kaikissa eilinen päiväys ja olleet kylmässä
tv Zambo
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla