Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin stea-rahoituskohteita ja kylläpä ihmettelen

Vierailija
23.06.2026 |

Kun joillekin irtoaa rahaa helpostikin. Lastensuojelu ja mielenterveys saa miljoonia, kun taas jotkut ei saaneet mitään.

 

Löytyi hyviäkin kohteita pienemmällä rahoituksella, joihin voisi harkita liittymistä. 

 

Vai pitäisikö ihmisten alkaa perustaa jotain oman kapasiteetin yhdistyksiä? Miten sen toteuttaisi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä