Lue keskustelun säännöt.
Muutan Tampereelta pois, enkä enää koskaan palaa tänne!
23.06.2026 |
Eikä olisi koskaan pitänyt muuttaakaan. Täältä ei käteen jäänyt mitään.
Kommentit (8)
Onnea sinulle jatkossa! tamperella asumisesta harvoin seuraa mitään hyvää. Parasta siellä on pois johtavat tiet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Palaatko takaisin Ouluun? Moni on pohjoisesta muuttanut Tampereelle mutta ei viihdy kun ei ole sitä omaa sisäpiiriä joka auttaa työn saannissa ja muussa.
Bile-Ilmari on häpäissyt ja tuhonnut Tampereen.
Juu, onneksi muutin jo aikaa sitten.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Monikulttuurisuus ja pride tuhosivat Tampereen.
Samoja ajatuksia, olen asunut Tampereella yli 10 vuotta ja mitta on täysi. Se millainen Tampere on nykyään on jotain aivan muuta mitä se oli joskus. Eihän täältä saa edes työpaikkaa.
Up