Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutan Tampereelta pois, enkä enää koskaan palaa tänne!

Vierailija
23.06.2026 |

Eikä olisi koskaan pitänyt muuttaakaan. Täältä ei käteen jäänyt mitään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle jatkossa! tamperella asumisesta harvoin seuraa mitään hyvää. Parasta siellä on pois johtavat tiet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaatko takaisin Ouluun? Moni on pohjoisesta muuttanut Tampereelle mutta ei viihdy kun ei ole sitä omaa sisäpiiriä joka auttaa työn saannissa ja muussa. 

Vierailija
4/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bile-Ilmari on häpäissyt ja tuhonnut Tampereen. 

Vierailija
5/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat ainakin katoaa, kallista. 

Vierailija
6/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, onneksi muutin jo aikaa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikulttuurisuus ja pride tuhosivat Tampereen.

Vierailija
8/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja ajatuksia, olen asunut Tampereella yli 10 vuotta ja mitta on täysi. Se millainen Tampere on nykyään on jotain aivan muuta mitä se oli joskus. Eihän täältä saa edes työpaikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin hesasta pois ja myin asunnon ja asun nyt raumalla. Palasin raumalle 30 vuoden jälkeen. Paljon halvempaa asua ja kaikki on aika lähellä.

Vierailija
10/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein samoin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän yhden joka lähti treelle ja hehkutti sitä avoimesti kuinka mahtavaa ja entinen kotikaupunki saa nyt jäädä. Kummasti on hiljentynyt nyt ja mitään hehkutusta ei ole kuulunut pitkiin aikoihin.  Eikö ollutkaan ihanaa?

 

En tiedä miten niin paljon töykeitä ihmisiä on siellä palveluammateissa, ei muualla ole tuollaista.

Vierailija
12/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin hesasta pois ja myin asunnon ja asun nyt raumalla. Palasin raumalle 30 vuoden jälkeen. Paljon halvempaa asua ja kaikki on aika lähellä.

Miten onnistuit saamaan Raumalta töitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin treella ja aspa huokaili avoimesti tympääntyneenä. Ei siis peitellyt mitenkään v.ttuuntuneisuuttaan työhönsä. Oli vetelänä ja huokaili. Oli näky. Tämä Tampereella.

Vierailija
14/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen horinaa nyt taas? Itse asun Tampereella. Joka suhteessa paras kaupunki mitä Suomessa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kylässä on kurjaa ja ankeaa kun liian kauan asuu samalla paikalla. Minulla tuli jo 30 vuotta täyteen ja olen niin kurkkua myöten täynnä näitä ihmisiä että voisin tehdä mrhia. Kauhistuttaa itseäkin miten voi vihata muita ihmisiä näin paljon mutta mihinkään rikoksiin en aio sortua käytännössä, yksikään ihminen ei ole sen arvoinen. Muutan pois heti kun joku tarjoaa jotain tästä asunnosta. Ihan sama mitä. Muutan ihan minne tahansa mistä sopivan hintainen asunto löytyy. 

Vierailija
16/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaiain koska tahansa 2010 luvun alun Tampereelle, mutta en helvetilläkään nykyiseen.

Vierailija
17/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sosialismista ihottumaa. Siksi en voisi asua Tampereella.

Vierailija
18/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kylässä on kurjaa ja ankeaa kun liian kauan asuu samalla paikalla. Minulla tuli jo 30 vuotta täyteen ja olen niin kurkkua myöten täynnä näitä ihmisiä että voisin tehdä mrhia. Kauhistuttaa itseäkin miten voi vihata muita ihmisiä näin paljon mutta mihinkään rikoksiin en aio sortua käytännössä, yksikään ihminen ei ole sen arvoinen. Muutan pois heti kun joku tarjoaa jotain tästä asunnosta. Ihan sama mitä. Muutan ihan minne tahansa mistä sopivan hintainen asunto löytyy. 

Missä asut nyt?

Vierailija
19/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaiain koska tahansa 2010 luvun alun Tampereelle, mutta en helvetilläkään nykyiseen.

Joo, olen Tampereella syntynyt (70-luvun alussa), siellä kasvanut ja nuoruuteni elänyt. 2015 muutin kokonaan pois, sitä ennenkin asuin aikaisesta keväästä myöhäisestä syksyyn mökillä enkä ole muuttamistani katunut. Tampere on pilalla. Monin tavoin.

Vierailija
20/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttaiain koska tahansa 2010 luvun alun Tampereelle, mutta en helvetilläkään nykyiseen.

Joo, olen Tampereella syntynyt (70-luvun alussa), siellä kasvanut ja nuoruuteni elänyt. 2015 muutin kokonaan pois, sitä ennenkin asuin aikaisesta keväästä myöhäisestä syksyyn mökillä enkä ole muuttamistani katunut. Tampere on pilalla. Monin tavoin.

Millä tavalla pilalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme