Muutan Tampereelta pois, enkä enää koskaan palaa tänne!
Eikä olisi koskaan pitänyt muuttaakaan. Täältä ei käteen jäänyt mitään.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttaiain koska tahansa 2010 luvun alun Tampereelle, mutta en helvetilläkään nykyiseen.
Joo, olen Tampereella syntynyt (70-luvun alussa), siellä kasvanut ja nuoruuteni elänyt. 2015 muutin kokonaan pois, sitä ennenkin asuin aikaisesta keväästä myöhäisestä syksyyn mökillä enkä ole muuttamistani katunut. Tampere on pilalla. Monin tavoin.
Mikä tamperelaisia jutikassa oikein risoo? Ihan kätevä peli.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Muutin hesasta pois ja myin asunnon ja asun nyt raumalla. Palasin raumalle 30 vuoden jälkeen. Paljon halvempaa asua ja kaikki on aika lähellä.
Kyl Raum on ain Raum !
Rauma kyllä kiinnostaisi itseänikin. Ja Naantali.
T: stadiin kyllästynyt