Miksi minä en saisi iloita siitä, että Seta menettää tukimiljoonansa?
Iloitsen koska minun ei tarvitse enää rahoittaa jotain kuppikunta-järjestöä. Setan porukka voi edelleen levittää ilosanomaansa, mutta mielummin ilman veronmaksajien rahoja.
Menkää ja pitäkää toisianne kädestä kiinni ja tehkää vaikka aaltoja. Omilla varoilla kiitos.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Samalla menettää moni muukin järjestö. Niitä on esimerkiksi väkivaltaista käytöstä ehkäisevät järjestöt. Minusta tuo on huolestuttava suunta, vaikka olisi Setasta mitä mieltä tahansa.
Väkivaltaista käytöstä ehkäisevät järjestöt?
Saavatkin menettää. Täysiä turhakkeita. Ihme että tuommoisellekin porukalle on verovaroja jaettu. Väkivaltaista käytöstä voi ehkäistä vain väkivaltaan syyllistyvä itse, ei kukaan ulkopuolinen.
Parisuhdeväkivallasta sanotaan että mies ei lyömistä lopeta kun sen on alkanut. Eli siihenkään väliin ei mikään neuvontajärjestö mahdu.
ap
Ei ole valtion tehtävä tukea aatteellisia yhdistyksiä. Ei mielestäni myöskään puolueita. Puoluetuki vääristää demokratiaa, koska suuret puolueet saavat sitä enemmän kuin pienet, jolloin niillä ei tietenkään ole mitään intressiä muuttaa systeemiä.
Tule vaan rohkeasti komerosta, ap. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Samalla menettää moni muukin järjestö. Niitä on esimerkiksi väkivaltaista käytöstä ehkäisevät järjestöt. Minusta tuo on huolestuttava suunta, vaikka olisi Setasta mitä mieltä tahansa.
Järjestöt voivat paperilla olla hyviä, mutta todennäköisesti rahankierrätys järjestöjä eri toimijoille ja puolueille suurin osa.
Koko tää järjestöhumppa pitäisi lopettaa, pelkkiä suojatyöpaikkoja, maksetaan isoa palkkaa pomoille olemattomasta työstä.
Niistä leikkauksistahan ei ole päätöstä olemassa, trolli. Se Rydmanin lista lensi tänään aamulla roskiin, meinasi mennä pikku-ukko mukana. Persuja vedettiin porukalla ns. persuun.
Samalla menettää moni muukin järjestö. Niitä on esimerkiksi väkivaltaista käytöstä ehkäisevät järjestöt. Minusta tuo on huolestuttava suunta, vaikka olisi Setasta mitä mieltä tahansa.