Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minä en saisi iloita siitä, että Seta menettää tukimiljoonansa?

Vierailija
23.06.2026 |

Iloitsen koska minun ei tarvitse enää rahoittaa jotain kuppikunta-järjestöä. Setan porukka voi edelleen levittää ilosanomaansa, mutta mielummin ilman veronmaksajien rahoja.

Menkää ja pitäkää toisianne kädestä kiinni ja tehkää vaikka aaltoja. Omilla varoilla kiitos.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla menettää moni muukin järjestö. Niitä on esimerkiksi väkivaltaista käytöstä ehkäisevät järjestöt. Minusta tuo on huolestuttava suunta, vaikka olisi Setasta mitä mieltä tahansa.

Vierailija
2/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla menettää moni muukin järjestö. Niitä on esimerkiksi väkivaltaista käytöstä ehkäisevät järjestöt. Minusta tuo on huolestuttava suunta, vaikka olisi Setasta mitä mieltä tahansa.

Väkivaltaista käytöstä ehkäisevät järjestöt?

Saavatkin menettää. Täysiä turhakkeita. Ihme että tuommoisellekin porukalle on verovaroja jaettu. Väkivaltaista käytöstä voi ehkäistä vain väkivaltaan syyllistyvä itse, ei kukaan ulkopuolinen.

Parisuhdeväkivallasta sanotaan että mies ei lyömistä lopeta kun sen on alkanut. Eli siihenkään väliin ei mikään neuvontajärjestö mahdu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole valtion tehtävä tukea aatteellisia yhdistyksiä. Ei mielestäni myöskään puolueita. Puoluetuki vääristää demokratiaa, koska suuret puolueet saavat sitä enemmän kuin pienet, jolloin niillä ei tietenkään ole mitään intressiä muuttaa systeemiä.

Vierailija
4/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule vaan rohkeasti komerosta, ap. 🥱

Vierailija
5/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla menettää moni muukin järjestö. Niitä on esimerkiksi väkivaltaista käytöstä ehkäisevät järjestöt. Minusta tuo on huolestuttava suunta, vaikka olisi Setasta mitä mieltä tahansa.

Järjestöt voivat paperilla olla hyviä, mutta todennäköisesti rahankierrätys järjestöjä eri toimijoille ja puolueille suurin osa.

Vierailija
6/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tää järjestöhumppa pitäisi lopettaa, pelkkiä suojatyöpaikkoja, maksetaan isoa palkkaa pomoille olemattomasta työstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä leikkauksistahan ei ole päätöstä olemassa, trolli. Se Rydmanin lista lensi tänään aamulla roskiin, meinasi mennä pikku-ukko mukana. Persuja vedettiin porukalla ns. persuun.

Vierailija
8/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset


Nyt loppu sahti. Nyt loppu sahti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin seta käyttää rahansa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi