tänään on nöyryytetty Rydmania, Orpoa ja Purraa
Anders saa mennä kotiin voittajana, häntä ei ole vielä kukaan nöyryyttänyt. Ja kristillisten ministerin nimiä ei kukaan edes muista.
Kommentit (20)
Ei ole.
Vassareita nöyryytetään joka ikinen päivä. Eivät vain itse edes tajua sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Vassareita nöyryytetään joka ikinen päivä. Eivät vain itse edes tajua sitä.
Et ilmeisesti ymmärrä tuonkaan käsitteen merkitystä, pikku vammaiskansalainen.
Nöyryytetty ja nöyryytetty. Tämähän oli taas jokavuotinen mesimäyrien kesäteatteri, jolla saatiin maksimaalinen mediahuomio puolueelle ja ministerille.
"Riikka", Ryde ja Turkkila kikattaa puoluetoimistolla; kirjan mukaan mennään, hihi - vitt#uiltiin avoimesti Lapaselle ja uskallettiin sanoa, että tuet pois hannujen homorummutukselta, Lieksan som#aleilta ja demarirälssiltä.
Vierailija kirjoitti:
Rydman on hieno mies!
Virnuileva pikkumies.
Vierailija kirjoitti:
Nöyryytetty ja nöyryytetty. Tämähän oli taas jokavuotinen mesimäyrien kesäteatteri, jolla saatiin maksimaalinen mediahuomio puolueelle ja ministerille.
"Riikka", Ryde ja Turkkila kikattaa puoluetoimistolla; kirjan mukaan mennään, hihi - vitt#uiltiin avoimesti Lapaselle ja uskallettiin sanoa, että tuet pois hannujen homorummutukselta, Lieksan som#aleilta ja demarirälssiltä.
Kukaan muu Suomessa ei uskaltaisikaan sanoa että rahat pois rummuttajilta ja sompuilta.
Pisteet siiyä!
RKP pelaa pitkää peliä.
Ei niitä kiinnosta pätkääkään seta-sontiaisten avustukset. Niitä kiinnostaa erilaisten ruotsalaisuuden vaalimissäätiöiden ankkalammen asukkaille tarjoamat huilipaikat hommien välissä ja harjoittelupaikkoina pikku untuvikoilleen.
Lähes kaikilla puolueilla on tässä menetettävää. Jos siirrytään järkevään, tasapuoliseen ja oikeudenmukaiseen menettelyyn rahojen jaossa niin kaikki he menettää suojatyöpaikkojaan. Suomessa on ollut perinne että kaikki tietää että systeemi on mätä mutta yhteisestä sopimuksesta kukaan ei tee mitään joten siitä ei muodostu vaaliasetta. Perussuomalaiset on ainoa poikkeus ja sen takia heitä onkin poliittisesti vainottu milloin milläkin verukkeella.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Vassareita nöyryytetään joka ikinen päivä. Eivät vain itse edes tajua sitä.
Niinpä. Sinähän et itse edes muista esiinnytkö/pitikö sinun esiintyä tässä monologikommentissasi persuna vai vassarina ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Vassareita nöyryytetään joka ikinen päivä. Eivät vain itse edes tajua sitä.
Niinpä. Sinähän et itse edes muista esiinnytkö/pitikö sinun esiintyä tässä monologikommentissasi persuna vai vassarina ;D
-winner-
Kovia puheita voittajalta, kenen tämänkin päivän suurin saavutus olisi kömpiä masennuksestaan huolimatta forumille yskimään hymiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Vassareita nöyryytetään joka ikinen päivä. Eivät vain itse edes tajua sitä.
Mutta eikös ole ihanaa että SDP ON KANNATUSMITTAUKSISSA YKKÖSPAIKALLA JA PERSUJEN KANNATUS ROMAHTI RÖKÄÄLEESTI POHJAMUTIIN JA JOUKKOPAKO JATKUU. 🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Rydman on hieno mies!
Jaa että mies? Täys akkahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman on hieno mies!
Jaa että mies? Täys akkahan se on.
Piipittää mediassakin kuin ois kuohittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nöyryytetty ja nöyryytetty. Tämähän oli taas jokavuotinen mesimäyrien kesäteatteri, jolla saatiin maksimaalinen mediahuomio puolueelle ja ministerille.
"Riikka", Ryde ja Turkkila kikattaa puoluetoimistolla; kirjan mukaan mennään, hihi - vitt#uiltiin avoimesti Lapaselle ja uskallettiin sanoa, että tuet pois hannujen homorummutukselta, Lieksan som#aleilta ja demarirälssiltä.
Kukaan muu Suomessa ei uskaltaisikaan sanoa että rahat pois rummuttajilta ja sompuilta.
Pisteet siiyä!
Eivät kuitenkaan kritisoinut golffareita - tämä lienee sitten niitä valtion ydintehtäviä?
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikilla puolueilla on tässä menetettävää. Jos siirrytään järkevään, tasapuoliseen ja oikeudenmukaiseen menettelyyn rahojen jaossa niin kaikki he menettää suojatyöpaikkojaan. Suomessa on ollut perinne että kaikki tietää että systeemi on mätä mutta yhteisestä sopimuksesta kukaan ei tee mitään joten siitä ei muodostu vaaliasetta. Perussuomalaiset on ainoa poikkeus ja sen takia heitä onkin poliittisesti vainottu milloin milläkin verukkeella.
No itsehän te aloitittesen muiden puolueiden ja niiden edustajien vainoamisen jo SMP:n aikaan. Ei se räksyttäminen ole mikään persujen yksinoikeus. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman on hieno mies!
Virnuileva pikkumies.
Potee selvästi Napoleon syndroomaa.
Ehei. Kaikki viilaa persuja persuun ja nauttii siitä :D
Mutta RKP näpäytti myös Orpoa muistuttamalla, että ilman RKP:tä ei ole hallitusta. Se on vaa'ankieliasemassa. Persuleet googlatkaa sana, kun ette tietenkään tunne sen merkitystä.
Kotona Anderssia juhlitaan lobbareiden puolustajana.