Lue keskustelun säännöt.
Ruotsalaiset vasemmiston kanssa samoilla linjoilla - yhdistyksen ei tarvitse tehdä mitään ns. hoitotyötä, riittää että palaveroivat!
23.06.2026 |
Rahaa on silti annettava, palaverointikin on raskasta työtä.
Kommentit (3)
Paremmilla ihmisillä pitää olla vähän paremmat hommat ja liksat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kampaviinerin mussutus työstä käy ja siitä pitää saada korvaus.
Käsienheiluttelusta myös!
Palaverointi on raskasta jos on vaativa asiantuntija