Kaupan valmiit pakastevihannekset
Siis yök! Erehdyin ostamaan kun näytti niin herkullisilta pakkauksessa ja mainoksissa. Laitoin ohjeiden mukaan uuniin ja tuloksena oli pahalle maistuvia ja haisevia kutistuneita vihanneskäppyröitä! Never again! Onko noille oikeasti ostajia? Paljon parempia tulee kun laittaa itse porkkanaa, sipulia ym uuniin jos sellaista haluaa.
Kommentit (7)
"Never again!"
Ahaa, et just tällä kertaa ollut puskissa tupakalla! Wau!
Et vaan osannut laittaa!
EI liian kuuma uuni, tarpeeksi suolaa, ei liian kauan aikaa uunissa!
Sinäkö ostit leikisti? Ja kun SINÄ et tykännyt niin kukaan ei niistä tykkää.
Minå käytän aika paljon pakastevihanneksia. Niistä saa oikein hyviä keittoja ja lisukkeita pienellä vaivalla ja ravintoarvo on käytännössä parempi kuin talven yli kellarissa nahistuneilla.
Mutta ei niitä kyllä uuniin pidä laittaa. En tiedä mitä ap on yrittänyt tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Minå käytän aika paljon pakastevihanneksia. Niistä saa oikein hyviä keittoja ja lisukkeita pienellä vaivalla ja ravintoarvo on käytännössä parempi kuin talven yli kellarissa nahistuneilla.
Mutta ei niitä kyllä uuniin pidä laittaa. En tiedä mitä ap on yrittänyt tehdä?
Uunivihanneksia luki ja uuniin ne laitoin. Ei ollut siis keittoon tulevia vihanneksia.
Ap
Jaaha, minä kun olen lukenut että usein saattavat varhaisen pakastamisen ja kylmäketjun vuoksi olla vitamiinirikkaampia kuin kaupassa huoneenlämmössä odottaneet tuoreet.
Ne ostajat on niitä, jotka valittaa että vihannekset on pahoja. Yleensä kukaan ei erehdy noihin toista kertaa, ellei makuaisti ole jostain syystä kadonnut.