Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupan valmiit pakastevihannekset

Vierailija
23.06.2026 |

Siis yök! Erehdyin ostamaan kun näytti niin herkullisilta pakkauksessa ja mainoksissa. Laitoin ohjeiden mukaan uuniin ja tuloksena oli pahalle maistuvia ja haisevia kutistuneita vihanneskäppyröitä! Never again! Onko noille oikeasti ostajia? Paljon parempia tulee kun laittaa itse porkkanaa, sipulia ym uuniin jos sellaista haluaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ostajat on niitä, jotka valittaa että vihannekset on pahoja. Yleensä kukaan ei erehdy noihin toista kertaa, ellei makuaisti ole jostain syystä kadonnut.

Vierailija
2/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Never again!"

Ahaa, et just tällä kertaa ollut puskissa tupakalla! Wau!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan osannut laittaa!

 

EI liian kuuma uuni, tarpeeksi suolaa, ei liian kauan aikaa uunissa!

Vierailija
4/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö ostit leikisti?  Ja kun SINÄ et tykännyt niin kukaan ei niistä tykkää.

Vierailija
5/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minå käytän aika paljon pakastevihanneksia. Niistä saa oikein hyviä keittoja ja lisukkeita pienellä vaivalla ja ravintoarvo on käytännössä parempi kuin talven yli kellarissa nahistuneilla.


Mutta ei niitä kyllä uuniin pidä laittaa. En tiedä mitä ap on yrittänyt tehdä?

Vierailija
6/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minå käytän aika paljon pakastevihanneksia. Niistä saa oikein hyviä keittoja ja lisukkeita pienellä vaivalla ja ravintoarvo on käytännössä parempi kuin talven yli kellarissa nahistuneilla.


Mutta ei niitä kyllä uuniin pidä laittaa. En tiedä mitä ap on yrittänyt tehdä?

Uunivihanneksia luki ja uuniin ne laitoin. Ei ollut siis keittoon tulevia vihanneksia.

 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, minä kun olen lukenut että usein saattavat varhaisen pakastamisen ja kylmäketjun vuoksi olla vitamiinirikkaampia kuin kaupassa huoneenlämmössä odottaneet tuoreet.