Lue keskustelun säännöt.
Miksi Itävalta pelasi niin kovin ottein Argentiinaa vastaan eilen?
23.06.2026 |
Argentiinahan kohteli sangen reilusti itävaltasaksalaisia toisen maailmansodan jälkeen, niin ei kai pitäisi olla mitään biiffiä?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olis pitänyt kävellä pallon kanssa ja ottaa välillä aurinkoa nurmikolla.
Maalivahtikin olis voitu lomauttaa🤔
Huomaa että olet potkupallo ihminen, etkä edes hauska sellainen.
Ajat kai Volvollakin.