Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mitä hyötyä siitä on että hallitus kituuttaa hallituskauden loppuun
23.06.2026 |
Toiminta ei herätä kansassa luottamiusta ja näytöt ovat muutenkin heikot. Kaikkien etu olisi, että Petteri pistäisi pillit pussiin ja lähdettäisiin kohti vaaleja ja toimitakykyistä sinipuna -hallitusta
Kommentit (2)
Jos joku vihjaiseekin että Kokoomus on seuraavassa hallituksessa, niin ääneni menee demareiden sijaan vassareille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hillotolppia ei jätetä!! T. Petteri, Riikka, Anders ja Sari