Hiiohoi halojatapäivää palstan naiset!
Minulle tuli mieleen, että pitää teiltä kysästä, onko jollain teikäläisistä mahdollisesti aikaa ja mielekiintoa vaivautua höpöttelemään niitä ja näitä kahvikupin tai jonkun muun vastaavan sivuseikan äärelle? :)
Jos joku kiinnostui niin minut löytää tunnin päästä Jalastuulen kahvilasta. Tuntomerkkejä ompi tumma tuuhea tukka ja parta, puku ja sininen kravatti ja punainen Volvo.
t: mies Jalasjärveltä
Kommentit (9)
Minulla on aikaa tulen sinne ja voimme lähteä sitten mökilleni saunomaan ja nauttimaan alastomuudesta t:arto
Iskikö suhun Ööhpuppahomous?
Aivot samaa luokkaa.
M45
Oih ritarini, tuu hakeen.
Odotan Kurikassa hameenhelma hampaissa.
Volvomies, ei ole aivoja koskaan käyttänyt.
Ihan vain kahviseuraa tässä haen, katsellaan niitä muita hommia myöhemmin jos tullaan juttuun olen jumalaa pelkäävä mies
t: mies Jalasjärveltä
Aja se Volvos lähimpään ojaan