Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Adhd on lisääntynyt reilusti yhteiskunnassa

Vierailija
23.06.2026 |

Nepsyjä on yhteiskunnassa n jo 50 %

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppudiagnoosi ja sen varjolla narkkaaminen lisääntynyt. Who cares.

Vierailija
2/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi käyttää amfetamiinia laillisesti jota lääke sisältää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän trollit on lisääntyneet vauva.fissä. Oletteko nähneet kuvia trollipajoista? Niissä on yhteen tietokoneeseen yhdistetty satakin puhelinta tai tablettia, joihin jokaiseen on luotu oma käyttäjäprofiili someen.

Sitten tykitetään kolmessa vuorossa monistettua ryssänpaskaa kaikki somet tukkoon.

Vierailija
4/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ameriiiiikassa kyseinen lääkitys on yleistä ihan elokuva tähtien piireissä.

Vierailija
5/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppudiagnoosi ja sen varjolla narkkaaminen lisääntynyt. Who cares.

Siellä taas joku jolla ei ole alkeellisintakaan ymmärrystä aiheesta, mutta pakko on päästä laukomaan mitä sattuu. No, sinähän se valheessa elät.

Vierailija
6/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan kun on älylaitteet lisääntynyt on adhd lisääntynyt. Itseaiheutettu asia. Pitäisi saada ihmiset katkolle älylaitteiden takia samalla tavalla kuin päihteiden, niin alettaisiin nähdä mikä vaikutus näillä on...