Rydman vettuilee
Adlercreutzin eksoottiset ajatukset đź¤đź¤đź¤
Kommentit (6)
Miksi ottaa puolia kiistassa, jossa voi vain hävitä?
Se oli näpäytys molemmille, sekä Kokoomukselle että Persuille. Muistutus siitä, että RKP on vaa'ankieli, joka voi kaataa hallituksen jättämällä sen. Hallituksen paikkaenemmistö on vain muutama verrattuna oppositioon.
RKP on nykyisistä hallituspuolueista ainut, joka saattaa nousta seuraavaankin. Se on yhteistyökykyinen eikä öyhötä. Se on ollut aika hiljaa muiden möyhätessä, ja profiloitunut ainoaksi maltilliseksi ja sivistyneeksi oikeistopuolueeksi.
Hallitus 109 (joista yksi puhemies eli äänioikeutettuja 108)
Oppositio 92
RKP 9 kansanedustajaa. Jos RKP jättäisi hallituksen, hallitukselle jäisi 99 ja oppositiolla olisi 100 äänioikeutettua kansanedustajaa.
Lisäksi ovat muutamat puolueloikkarit ja "rangaistut" jotka on poistuneet tai erotettu PS:stä ja Kokoomuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaa puolia kiistassa, jossa voi vain hävitä?
Se oli näpäytys molemmille, sekä Kokoomukselle että Persuille. Muistutus siitä, että RKP on vaa'ankieli, joka voi kaataa hallituksen jättämällä sen. Hallituksen paikkaenemmistö on vain muutama verrattuna oppositioon.
RKP on nykyisistä hallituspuolueista ainut, joka saattaa nousta seuraavaankin. Se on yhteistyökykyinen eikä öyhötä. Se on ollut aika hiljaa muiden möyhätessä, ja profiloitunut ainoaksi maltilliseksi ja sivistyneeksi oikeistopuolueeksi.
Hallitus 109 (joista yksi puhemies eli äänioikeutettuja 108)
Oppositio 92
RKP 9 kansanedustajaa. Jos RKP jättäisi hallituksen, hallitukselle jäisi 99 ja oppositiolla olisi 100 äänioikeutettua kansanedustajaa.
Lisäksi ovat muutamat puolueloikkarit ja "rangaistut" jotka on poistuneet tai erotettu PS:stä ja Kokoomuksesta.
Lobbarien äänillä eduskuntaan ja hallitukseen?
Ei ehkä kannattaisi Rydmanin vittuilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä kannattaisi Rydmanin vittuilla.
Rydmanille.
Rydman on maailman pienin mies. Siksi kai se käy kuumana lapsiin.