Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rydman vettuilee

Vierailija
23.06.2026 |

Adlercreutzin eksoottiset ajatukset 🤭🤭🤭

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman on maailman pienin mies. Siksi kai se käy kuumana lapsiin.

Vierailija
2/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaa puolia kiistassa, jossa voi vain hävitä? 

Se oli näpäytys molemmille, sekä Kokoomukselle että Persuille. Muistutus siitä, että RKP on vaa'ankieli, joka voi kaataa hallituksen jättämällä sen. Hallituksen paikkaenemmistö on vain muutama verrattuna oppositioon.

RKP on nykyisistä hallituspuolueista ainut, joka saattaa nousta seuraavaankin. Se on yhteistyökykyinen eikä öyhötä. Se on ollut aika hiljaa muiden möyhätessä, ja profiloitunut ainoaksi maltilliseksi ja sivistyneeksi oikeistopuolueeksi.

 

Hallitus 109 (joista yksi puhemies eli äänioikeutettuja 108)

Oppositio 92

RKP 9 kansanedustajaa.  Jos RKP jättäisi hallituksen, hallitukselle jäisi 99 ja oppositiolla olisi 100 äänioikeutettua kansanedustajaa.

Lisäksi ovat muutamat puolueloikkarit ja "rangaistut" jotka on poistuneet  tai erotettu PS:stä ja Kokoomuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaa puolia kiistassa, jossa voi vain hävitä? 

Se oli näpäytys molemmille, sekä Kokoomukselle että Persuille. Muistutus siitä, että RKP on vaa'ankieli, joka voi kaataa hallituksen jättämällä sen. Hallituksen paikkaenemmistö on vain muutama verrattuna oppositioon.

RKP on nykyisistä hallituspuolueista ainut, joka saattaa nousta seuraavaankin. Se on yhteistyökykyinen eikä öyhötä. Se on ollut aika hiljaa muiden möyhätessä, ja profiloitunut ainoaksi maltilliseksi ja sivistyneeksi oikeistopuolueeksi.

 

Hallitus 109 (joista yksi puhemies eli äänioikeutettuja 108)

Oppositio 92

RKP 9 kansanedustajaa.  Jos RKP jättäisi hallituksen, hallitukselle jäisi 99 ja oppositiolla olisi 100 äänioikeutettua kansanedustajaa.

Lisäksi ovat muutamat puolueloikkarit ja "rangaistut" jotka on poistuneet  tai erotettu PS:stä ja Kokoomuksesta.

Lobbarien äänillä eduskuntaan ja hallitukseen?

Vierailija
4/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannattaisi Rydmanin vittuilla.

Vierailija
5/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kannattaisi Rydmanin vittuilla.

Rydmanille.

Vierailija
6/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilu ei kuulu politiikkaan.