HSL:n bussimatkustus
Tapahtui Espoossa HSL:na bussissa: vanha henkilö oli poistumassa bussin keskiovesta raskaiden kassien kanssa. Kuljettaja sulki bussin oven henkilön kasvojen edessä. Näinkö kuljettajia opetetaan tekemään, kun henkilö on vanha???
Matkustuksenko HSL haluaa lopettaa vanhoilta ihmisiltä, jotka ovat tähän asti käyttäneet busseja vuosia??
Autoilijatko, jotka eivät ole käyttäneet busseja koskaan, ovat suunnitelleet digitaaliset aikataulut ???
Tietokoneilta pitäisi kuulemma löytyä, Mutta kun ei ole tietokoneita eikä taitoja !!!
Eikö HSL tosiaan enää halua näitä vanhoja matkustajiaaan ?? Eikö tällaisen laitoksen pidä palvella kaikkia matkustajia?? Ns digitaalisuuden "hienot" suunnitelmat tietävät konkurssia??
Selvät vanhat bussiaikataulut käyttöön! Ei aikatauluja henkilöautojen kuljettajille??
Kommentit (4)
Palvelut on ajettu HSL:lä alas ja hinnat ylös. Moni matkustaa nykyään pummilla!
Itse ostin auton ja lopetin julkisten käytön, kun junissa ja nyt osin jo busseissa on niin hirveä kakofonia. Jengi ei käytä kuulokkeita katsellessaan videoita ja puheluita puhutaan kaiutin täysillä.
Nyt saan olla omissa oloissani autossa työmatkoilla. Mielestäni oma auto oli kannattava investointi, vaikkakin kallis. Mielenrauhaa ei voi rahassa mitata.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin auton ja lopetin julkisten käytön, kun junissa ja nyt osin jo busseissa on niin hirveä kakofonia. Jengi ei käytä kuulokkeita katsellessaan videoita ja puheluita puhutaan kaiutin täysillä.
Nyt saan olla omissa oloissani autossa työmatkoilla. Mielestäni oma auto oli kannattava investointi, vaikkakin kallis. Mielenrauhaa ei voi rahassa mitata.
Kuulokkeet? Oma auto nyt on kaikkein huonoin vaihtoehto. Mieluummin menisi vaikka Boltilla.
Ilmiannettu.