kukaan täällä hakenut Helsinkiin lukioon? Mikä keskiarvo nyt?
Jos olet varasijalla tai sun lapsi on, niin mikä on tällä hetkellä alin ka jolla päässyt varasijalta? Erityisesti kiinnostais tietää, mikä tällä hetkellä on Vuosaaren lukion, Helsingin yhteislyseon tai Apollon tilanne. Tai jos muita noin vähän päälle seiskan keskiarvon lukioita niin nekin.
Olen hakenut Konepajan lukioon, Helsingin medialukion yleis- ja medialinjalle sekä Vantaalle Lumon lukioon, ja olen kaikkiin varasijalla. Liikettä on kuitenkin paljon ja kiinnostaisi tietää jos joku tietää noiden keskiarvoista nyt, koska niiden liikkuminen vaikuttaa todennäköisesti myös mun toivelukioihin. Olisin tosi kiitollinen jos saisin tietää missä jonot menevät! Mulla ka 7, ja mun toiveisiin on alimmillaan 7,08 nyt.
Pliis laittakaa tietoa jos on! :)
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Sykkiin se ka on jotain 9,9...
Ihan ei riitä keskiarvo siihen :D
ap
Helsingin Lukion ka on 4,9 ja i kaikkein korkein arvosana. Se on persujen korkeakoulu ja temppeli yhtaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Lukion ka on 4,9 ja i kaikkein korkein arvosana. Se on persujen korkeakoulu ja temppeli yhtaikaa.
oletpa hauska hi hi hi
up