Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuet ,hah hah

Vierailija
23.06.2026 |

Saan ansiosidonnaista 800. Asumistukea 172. ja toimeentulotukea sain viime kuussa 30 euroa.Vuokraosuus on 468.

Kertokaa nyt minulle mitä kadehditte?Olen ikäni ollut työssä ennen tätä työttömyyttä.Pienipalkkaisena ei säästöjä juuri kertynyt ja nekin on täytynyt käyttää, se vähä mitä oli.

Kela kun vähentää tuloina,jos lainaat mutta ei laskekaan sitä, kun pitää maksaa takaisin.

Kelan mukaan ,kun jäät työttömäksi sinulla ei voi olla muita laskuja.Eli sillä 534 maksat aivan kaiken sähkölaskusta hammastahnaan ja matkakulut tietysti myös ja töitäkin pitäisi pystyä hakemaan netillä ja puhelimella, ai niin ja syödä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan sitä nauran ,kun puhutaan huimista tuista.

Vierailija
2/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuo aika huimaa että saat ilmaisen kämpän ja riittävästi rahaa ruokaan ja laskuihin. Monissa muissa maissa asuisit pahvilaatikossa ja kusettaisit turisteja tai myisit persettä elääksesi. Suomalainen tukiensaaja sen sijaan surffailee päivät yhteiskunnan maksamassa kämpässä laajakaistayhteydellä ja rääkyy kuinka tuet ovat liian pienet ja työtöntä potkitaan päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys on hirveän kivaa ja rahaa riittää, mutta jostain syystä kukaan ei halua työttömäksi. Soteduunikin on kuulemma kurjaa, mikseivät vain lekottelisi työttöminä? Jossain on ristiriita.

Vierailija
4/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonni tyhjästä. Sitä kadehdin.

Vierailija
5/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tuo aika huimaa että saat ilmaisen kämpän ja riittävästi rahaa ruokaan ja laskuihin. Monissa muissa maissa asuisit pahvilaatikossa ja kusettaisit turisteja tai myisit persettä elääksesi. Suomalainen tukiensaaja sen sijaan surffailee päivät yhteiskunnan maksamassa kämpässä laajakaistayhteydellä ja rääkyy kuinka tuet ovat liian pienet ja työtöntä potkitaan päähän.

Olet niin ala-arvoinen ,ettei ole sanoja.Käytkö todella joka ketjussa vittui..massa ihmisille? näitä ketjuja ,kun lukee on aihe mikä tahansa ,samanlaista tekstiä saa lukea. Vaikka kakkuohjeesta.Silloin alat haukkua kakuntekijöitä lihaviksi jne,

Vierailija
6/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonni tyhjästä. Sitä kadehdin.

kyllä sitä on maksettukin liitolle vuosikymmeniä ja perhana verojakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tuo aika huimaa että saat ilmaisen kämpän ja riittävästi rahaa ruokaan ja laskuihin. Monissa muissa maissa asuisit pahvilaatikossa ja kusettaisit turisteja tai myisit persettä elääksesi. Suomalainen tukiensaaja sen sijaan surffailee päivät yhteiskunnan maksamassa kämpässä laajakaistayhteydellä ja rääkyy kuinka tuet ovat liian pienet ja työtöntä potkitaan päähän.

Et ole tainnut koskaan olla työtön? Katsotaan uudelleen asiaa kun sinusta tulee pitkäaikaistyötön.

Vierailija
8/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on tuo aika huimaa että saat ilmaisen kämpän ja riittävästi rahaa ruokaan ja laskuihin. Monissa muissa maissa asuisit pahvilaatikossa ja kusettaisit turisteja tai myisit persettä elääksesi. Suomalainen tukiensaaja sen sijaan surffailee päivät yhteiskunnan maksamassa kämpässä laajakaistayhteydellä ja rääkyy kuinka tuet ovat liian pienet ja työtöntä potkitaan päähän.

Et ole tainnut koskaan olla työtön? Katsotaan uudelleen asiaa kun sinusta tulee pitkäaikaistyötön.

Saattaa hyvin ollakin.Käy vaan joka päivä pilaamassa joka ketjun provoillaan.Kuka tuollaisen palkkaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla puolet isompi vuokra ja pienempi asumistuki. Tuntuu oudolta sun laskelmat. Ehkä tekevät takaisin perinnän?