Tuet ,hah hah
Saan ansiosidonnaista 800. Asumistukea 172. ja toimeentulotukea sain viime kuussa 30 euroa.Vuokraosuus on 468.
Kertokaa nyt minulle mitä kadehditte?Olen ikäni ollut työssä ennen tätä työttömyyttä.Pienipalkkaisena ei säästöjä juuri kertynyt ja nekin on täytynyt käyttää, se vähä mitä oli.
Kela kun vähentää tuloina,jos lainaat mutta ei laskekaan sitä, kun pitää maksaa takaisin.
Kelan mukaan ,kun jäät työttömäksi sinulla ei voi olla muita laskuja.Eli sillä 534 maksat aivan kaiken sähkölaskusta hammastahnaan ja matkakulut tietysti myös ja töitäkin pitäisi pystyä hakemaan netillä ja puhelimella, ai niin ja syödä.
Kommentit (9)
No on tuo aika huimaa että saat ilmaisen kämpän ja riittävästi rahaa ruokaan ja laskuihin. Monissa muissa maissa asuisit pahvilaatikossa ja kusettaisit turisteja tai myisit persettä elääksesi. Suomalainen tukiensaaja sen sijaan surffailee päivät yhteiskunnan maksamassa kämpässä laajakaistayhteydellä ja rääkyy kuinka tuet ovat liian pienet ja työtöntä potkitaan päähän.
Työttömyys on hirveän kivaa ja rahaa riittää, mutta jostain syystä kukaan ei halua työttömäksi. Soteduunikin on kuulemma kurjaa, mikseivät vain lekottelisi työttöminä? Jossain on ristiriita.
Vierailija kirjoitti:
No on tuo aika huimaa että saat ilmaisen kämpän ja riittävästi rahaa ruokaan ja laskuihin. Monissa muissa maissa asuisit pahvilaatikossa ja kusettaisit turisteja tai myisit persettä elääksesi. Suomalainen tukiensaaja sen sijaan surffailee päivät yhteiskunnan maksamassa kämpässä laajakaistayhteydellä ja rääkyy kuinka tuet ovat liian pienet ja työtöntä potkitaan päähän.
Olet niin ala-arvoinen ,ettei ole sanoja.Käytkö todella joka ketjussa vittui..massa ihmisille? näitä ketjuja ,kun lukee on aihe mikä tahansa ,samanlaista tekstiä saa lukea. Vaikka kakkuohjeesta.Silloin alat haukkua kakuntekijöitä lihaviksi jne,
Vierailija kirjoitti:
Tonni tyhjästä. Sitä kadehdin.
kyllä sitä on maksettukin liitolle vuosikymmeniä ja perhana verojakin.
Vierailija kirjoitti:
No on tuo aika huimaa että saat ilmaisen kämpän ja riittävästi rahaa ruokaan ja laskuihin. Monissa muissa maissa asuisit pahvilaatikossa ja kusettaisit turisteja tai myisit persettä elääksesi. Suomalainen tukiensaaja sen sijaan surffailee päivät yhteiskunnan maksamassa kämpässä laajakaistayhteydellä ja rääkyy kuinka tuet ovat liian pienet ja työtöntä potkitaan päähän.
Et ole tainnut koskaan olla työtön? Katsotaan uudelleen asiaa kun sinusta tulee pitkäaikaistyötön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on tuo aika huimaa että saat ilmaisen kämpän ja riittävästi rahaa ruokaan ja laskuihin. Monissa muissa maissa asuisit pahvilaatikossa ja kusettaisit turisteja tai myisit persettä elääksesi. Suomalainen tukiensaaja sen sijaan surffailee päivät yhteiskunnan maksamassa kämpässä laajakaistayhteydellä ja rääkyy kuinka tuet ovat liian pienet ja työtöntä potkitaan päähän.
Et ole tainnut koskaan olla työtön? Katsotaan uudelleen asiaa kun sinusta tulee pitkäaikaistyötön.
Saattaa hyvin ollakin.Käy vaan joka päivä pilaamassa joka ketjun provoillaan.Kuka tuollaisen palkkaisi.
Monilla puolet isompi vuokra ja pienempi asumistuki. Tuntuu oudolta sun laskelmat. Ehkä tekevät takaisin perinnän?
Ihan vaan sitä nauran ,kun puhutaan huimista tuista.