Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos maapallo olisi oikeudenmukainen tai siis jos media olisi oikeudenmukainen

Vierailija
23.06.2026 |

Niin me suomalaiset saataisiin uutiset aamulla kiinalaisilta ja amerikkalaiset saisivat uutisensa eurooppalaisilta ja englantilaisilta

 

Tätä ilmenee englannissa aasian kanssa koska englannissa juodaan teetä paljon 

 

Miettikää kuinka paljon suomalainen alitajunta/liike-energia saisi enemmän tietoa jos kaikki joisi teetä ja saisimme uutiset kiinasta

 

Mikään ei toimi eikä mitään ole 

On vain stone henget ja kannabis, jee jee

 

Aikaa voi tulkita muissakin paikossa kuin stone henggissä

 

Mikään ei innosta kaikki on paskaa, mutta aurinko kiertää ja herättää ihmisiä vaikka et tykkäisi

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättävät uutiset pitäisi tulla päivisin englannista suomeen koska meillä on euroopan aika stonehengissä, plus me saataisiin kiinasta herättävimmmät uutiset jotka kiina on taas saanut amerikasta, kaikki mitä kiina suodattaisi parhaimmista uutisista niin ne uutiset päättyisi englantiin

 

Amerikassa on oma aikansa, siellä on pyramidi joka on kuin kalenteri, en muista tätä pyramidin nimeä nyt mikä on amerikan meksikossa

 

Tätä uutisten ja ihmisten kommenttien sensurointia pitäisi harventaa tai jakaa paremmin sanottuna muihin maihin.

 

Ei se voi olla niin että pelkästään englantilaiset saavat päättää että mikä on propagandaa ja mikä ei, jos tähän saataisiin tasapainoa niin "englannilla" olisi enemmän merkitystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan