Miksi Orpo astuu riviministerin tontille
Mikä se Orpo luulee olevansa, kun ei anna ministerien päättää mistään? Miksi hänen pitää puuttua tuollaiseen? Noussut hattuun?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Se on niiden esimies
Juuri näin. Ja kantaa suurimman vastuun, että asiat menee hyvin. Rydmanin ei olisi kannattanut sooloilla.
Se ministerin päätös, kun on samalla hallituksen päätös. Miksi kaikki muutkin päätökset päätetään lopullisesti hallituksessa?
Rydman sooloilee ja menee asioiden edelle.
Vierailija kirjoitti:
Se ministerin päätös, kun on samalla hallituksen päätös. Miksi kaikki muutkin päätökset päätetään lopullisesti hallituksessa?
Rydman sooloilee ja menee asioiden edelle.
Oliko sinunkin suojatyöpaikkasi vaarassa?
Persu ylitti valtuutensa ja astui pääministerin ja muun hallituksen tontille.
On kyllä jännä tuo, miten innokkaasti persut palvovat tökeröä groomaajaa, ikäänkuin seksuaalirikos olisikin ok, kun sen tekee valkoinen pikkumies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ministerin päätös, kun on samalla hallituksen päätös. Miksi kaikki muutkin päätökset päätetään lopullisesti hallituksessa?
Rydman sooloilee ja menee asioiden edelle.
Oliko sinunkin suojatyöpaikkasi vaarassa?
Miten viitsit trollailla kun etuuksiasi on leikattu persujen toimesta? Mitä sä saat siitä, että nuolet kiusaajiesi perseitä, tuleeko verotonta palkkaa puoluetoimistosta tai Venäjältä?
Vierailija kirjoitti:
Se ministerin päätös, kun on samalla hallituksen päätös. Miksi kaikki muutkin päätökset päätetään lopullisesti hallituksessa?
Rydman sooloilee ja menee asioiden edelle.
Ei vaan järjestöjen 6 000-8 000e/kk liksasta nauttivat äänestävät kokoomusta ja toivovat, että tulis lisää veronalennuksia, jotta käteen jäisi pari satkua enemmän. Orpo tarvitsee nämä äänestäjät.
Kokkareiden hyväpalkkaiset hillotolpat vaarassa, eihän sitä voinut hyväksyä.
Miksi Purra puhuu, että juttu ei ole oikeudellisesti selvä? Hallituksen enemmistö on eri mieltä, ku persut. Se siitä!
Miksi Orpo teki tosta noin ison jutun? Miksi juuri tuosta?
Rydmanin ideologiset kriteerit lentää roskakoriin ja uudet valmistellaan kansliapäälliköiden ryhmässä. Ei kerrota, ketä he ovat, jostain syystä. On hyvä, että merkittäviin budjettimuutoksiin osallistuu koko hallitus! 100 miljoonan leikkaus on liian iso summa yhden äärioikeistolaisen tapin päätettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Orpo teki tosta noin ison jutun? Miksi juuri tuosta?
Rydman ja persut kuvittelivat,että muu hallitus suostuu tanssimaan heidän pillin mukaan merkittävässä 100 miljoonan leikkauksessa! Hybris ja narsismi nousivat Rydmanilla päähän. Hyvä, että Orpo vihelsi pelin poikki!
Se on niiden esimies