Kohtaisitko metsässä mieluummin 150 cm irakin vai parimetrisen Haalandin?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
2,5m karhun.
Karhu normaalisti väistää ihmistä. Jos karhu tulee vastaan, niin se tarkoittaa, että karhu hyökkää.
Olen siellä katsomassa metsän eläimiä, enkä mitään miehiä.
Haalandin. Poimittaisiin vaikka yhdessä marjoja.
Aika moni homomieskin kohtaisi sen varmaan mieluusti metsässä. ;)
Kaverin puolesta kysyisin, missä metsässä se Haaland samoilee?
Haalandin tietty. Veisin sen mun jalkapalloilevan pojan luo pallottelemaan takapihalle. Sitten vietäisiin metsään eksynyt Haaland Hki-Vantaalle ja Haaland pääsisi kotiinsa Norjaan.
Jeg snakker norsk, joten tietenkin kohtaisin mieluummin Haalandin. Onhan se nyt söpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2,5m karhun.
Karhu normaalisti väistää ihmistä. Jos karhu tulee vastaan, niin se tarkoittaa, että karhu hyökkää.
Meidän lähialueilla elää karhuja, lähin nukkui pari sataa metriä meidän pihasta talvipesässä. Ei olla koskaan nähty, ei edes kuultu karhua 40v aikana, vaikka jälkiä joskus näkyy. Valitsen karhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2,5m karhun.
Karhu normaalisti väistää ihmistä. Jos karhu tulee vastaan, niin se tarkoittaa, että karhu hyökkää.
Meidän lähialueilla elää karhuja, lähin nukkui pari sataa metriä meidän pihasta talvipesässä. Ei olla koskaan nähty, ei edes kuultu karhua 40v aikana, vaikka jälkiä joskus näkyy. Valitsen karhun.
Jos näet, niin se on hyökkäämässä. Normaalisti karhu väistää.
Irakilainen rais.kaa, Haaland ei.
2,5m karhun.