Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikael Pentikäinen: Työterveyshuollosta on usein pelkkää haittaa

Vierailija
23.06.2026 |

Suomen yrittäjät esittää työnantajien lakisääteisen työterveyshuoltovelvoitteen poistamista.

 

Toimitusjohtaja Mikael Pentikäisen mukaan pienet yritykset kipuilevat kustannusten kanssa.

Järjestö ehdottaa myös arkipyhien siirtämistä viikonlopulle tai muuttamista palkattomiksi vapaiksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisia ne kepulaiset ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustalaista kovan linjan politiikkaa, sairaat töihin vaan...

https://www.ksml.fi/paikalliset/2642531

Vierailija
4/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se haitallista, että työntekijät vaivat hoidetaan. Terveyskeskuksessa ei näe lääkäriä.

Vierailija
5/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa linjaa vetää, ei armoa kellekään. Mitähän siskonsa piispa Mari tykkää?

Vierailija
6/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhelipentikäisestä on pelkkää haittaa. Sehän lensi Hesaristakin.

https://yle.fi/a/3-6660717

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskikset tekee matalaälyisinä enemmän rikoksia kuin ateistit.

Vierailija
8/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenvikainen ukkeli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"SY oli tekemässä Sipilän hallituksessa lainsäädäntöä ilman, että se oli edes vaaleissa mukana. Silloin heikennettiin merkittävästi työntekijöiden asemaa ja siirrettiin maksuja yrityksiltä työntekijöille. Yrittäjien puheet muistuttavatkin vuosi vuodelta yhä enemmän järjestäytyneen rikollisuuden horinoilta.

 

Pentikäisen ulostulot jälkeen on helppo taas muistaa mikä suomalaisessa yrityskentässä on vikana. Ja nämä samat kehtaavat kaiken tämän jälkeen vielä vaatia, että suomalainen työntekijä suosisi suomalaista yrittäjää." 

Vierailija
10/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä johtuu puhtaasti joidenkin työntekijöiden itsekkyydestå kun käy työterveydessä itkemässä jokaisesta pikkuasiasta vaikka se ei liittyisi mitenkään työelämään ja töiden tekoon. Ihmiset käy nykypäivänä muutenkin aivan liian matalalla kynnyksellä itkemässä joka saatanan kynnen murtumisesta, jokaisesta naarmusta ja oienimmästäkin nyhasta lääkärille kun ei viitsi itse ottaa asioista selvää ja tekisi asioita itse kun ihan perustiedoista saisi asian hoidettua itse. Jotta tämä tämmöinen väärinkäyttö saataisiin loppumaan niin kaikkien pitäisi maksaa täysimääräisesti aiheuttamansa kustannukset ilman mitään paljous alennuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaisen normipuhetta. Eiköhän tuokin lista sisälly tavoitteisiin seuraavalla hallituskaudella, jos nykyinen hallituspohja jatkaa. 

Vierailija
12/12 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni työnantaja voi jo nyt laskea työterveyshuollon laajutta. Laki vaatii hyvin suppean.


Hyvinvointialueella kuuluu vain työhöntulotarkastus, työperäiset vaivat ja työkykyarvio.  Eli ei sinne pääse omassa hoitajan työssä lähes koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän