Lue keskustelun säännöt.
Mistä luette uutisenne? Suomi mediasta vai ulkomaisista medioista?
Kommentit (8)
En mistään, en oo lukenu uutisia vuosiin 😃
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ensisijaisesti tältä palstalta. Harvemmin edes klikkaa mahdollisia aloituksiin liitettyjä linkkejä. Tältä palstalta saan kaiken tarvittavan informaation ihan perunankeittämisestä sairaalahoitoa vaativiin hätätilanteisiinkin. Tämä on rehti suomalainen palsta. Kyllä tätä kannattaa ite kunkin käyttää ensisijaisena tietolähteenä.
Jos Ukraina olisi kaatunut 2022, niin Venäjä olisi seuraavaksi pakottanut Suomen nostamaan takaisin tasavallan presidentiksi Halosen.
Mv-lehdestä, trump socialista ja x:stä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mihin niitä uutisia tarvii? Minä en ainakaan mihinkään
"Valheiden tarkoitus ei ole saada ihmisiä uskomaan epätotuuksiin, vaan viedä heidän kykynsä uskoa mihinkään."
Storm-1516, Venäjän informaatio-vaikuttamisen yksikkö
Venäjä levittää propagandaa myös täällä palstalla
lisää aiheesta YLE
https://yle.fi/a/74-20012427