Matkailua suitsitaan massavaikuttamisella
Kuumuus uhkat, älä matkusta tänne! Jne..
Uusin lööppi:
Karmea uhka ui Välimerelle: Puree irti ihmisten sormia ja varpaita
Kommentit (19)
Lampaiden on pakko päästä tuhansien kilometrien päähän nauttimaan samasta auringosta, joka kotimaassaankin paistaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta normaalijärkisen ihmisen matkailuun millään tavoin.
Se on totta, mutta miten paljon meillä onkaan ihmisiä jotka eivät täytä tätä kriteeriä.
Vierailija kirjoitti:
Lampaiden on pakko päästä tuhansien kilometrien päähän nauttimaan samasta auringosta, joka kotimaassaankin paistaa 😂
Matkailen kyllä monen muunkin asian vuoksi 🤔
Aurinkokin paistaa, vaik ei sitä näy...
Vien 1000 kertaa enemmän rahani ulkomaille kun tuhlaan ne konkurssi kypsään suomeen
Vierailija kirjoitti:
Lampaiden on pakko päästä tuhansien kilometrien päähän nauttimaan samasta auringosta, joka kotimaassaankin paistaa 😂
Köyhän sääliön on pakko laittaa typeriä huble brageja kun ei tule ikinä olemaan varaa itsellään lähteä matkoille.
Vierailija kirjoitti:
Vien 1000 kertaa enemmän rahani ulkomaille kun tuhlaan ne konkurssi kypsään suomeen
Sitten käy niin ettei ole enää Suomea mihin palata. Silloin on hyvä muuttaa pysyvästi sinne, minne on rahansa vapaaehtoisesti antanut.
Ihan hyvä jos suitsittaiskin, tosiasiassa on ihan päinvastoin. Matkailua pidetään jonain hyvän elämän ja menestymisen mittarina nykyään. Ihan kuin ihminen olis jotenkin sitä parempi mitä enemmän se ramppaa ulkomailla. Sitten nämä maaniset matkustelijat keskenään vielä kuvittelevat, että se on normi ja ihmisoikeus kuten nukkuminen, että lennellän ympäriinsä turisteina.
Turismi on yksi kuvottavin ilmiö mitä tässä ajassa on. Mutta kuka sitä suitsii muka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lampaiden on pakko päästä tuhansien kilometrien päähän nauttimaan samasta auringosta, joka kotimaassaankin paistaa 😂
Matkailen kyllä monen muunkin asian vuoksi 🤔
Aurinkokin paistaa, vaik ei sitä näy...
Mitähän ne asiat on?
Pedofilia vai shoppailu. Istuminen jossain ravintolassa? Tosi älykästä ja "avartavaa" ja ah niin hienoa, kun sen tekee ulkomailla.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lampaiden on pakko päästä tuhansien kilometrien päähän nauttimaan samasta auringosta, joka kotimaassaankin paistaa 😂
Köyhän sääliön on pakko laittaa typeriä huble brageja kun ei tule ikinä olemaan varaa itsellään lähteä matkoille.
Käyttäisit sinäkin lainasi johonkin järkevämpään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä jos suitsittaiskin, tosiasiassa on ihan päinvastoin. Matkailua pidetään jonain hyvän elämän ja menestymisen mittarina nykyään. Ihan kuin ihminen olis jotenkin sitä parempi mitä enemmän se ramppaa ulkomailla. Sitten nämä maaniset matkustelijat keskenään vielä kuvittelevat, että se on normi ja ihmisoikeus kuten nukkuminen, että lennellän ympäriinsä turisteina.
Turismi on yksi kuvottavin ilmiö mitä tässä ajassa on. Mutta kuka sitä suitsii muka?
Olen kanssasi samaa mieltä, vaikka epäsuosittu mielipide onkin. Massaturismi tuhoaa kohteet ja muuttaa ne pysyvästi. Paikalliset väistyvät ja tilalle jää vain kulissi siitä kaupungista, jonka perässä on matkustettu. Uutisissa oli Keski-Euroopan helteistä ja jokaisessa kaupungissa uutiskuvissa näkyi vain turistilaumoja, ei paikallisia. Ja kun lukee esimerkiksi Lapin turismia koskevia juttuja, en havaitse matkailubuumissa yhtään positiivisia puolia.
Suomeen kyllä haluttaisiin massaturismia tuomaan rahaa, mutta ulkomaille ei saisi matkustaa. Onpa kaksinaamaista menoa.
Onneksi ketään ei kiinnosta tällaiset naurettavat vaikutuskampanjat.
Olen aina ihmetellyt mitä siellä ulkomailla on, mitä täällä ei ole.
Ihmismassoja vaan jokapuolella, täällä sentään löytyy vielä rauhallista ja kaunistakin ympäristöä.
Ajelin juuri maaseudulla juhannuksena kivoja pikkuteita, luoja miten kaunis tämä maa on. Näin jopa pieniä maalaiskyliä joissa oli vielä elämää kylänraitilla. Onneksi turistit eivät ole vielä löytäneet meidän ihania pikkuteitä ja maisemaa jota ne halkovat. Toivon ainakin näin. Niillehän syötetään vain Helsinkiä ja Lappia, oikea Suomi siinä välissä jää (onneksi) pois markkinoinnista. Niin ja porokin on kulemma meidän kansallisruoka, en oo ikinä poroa syönyt. Jos lihasta puhutaan, nauta on suomalaisten liha, ja hirvikin paljon enemmän syöty kuin poro. Mutta turismi on mitä se on, täyttä paskaa kun oikein silmin katsotaan. Samaa hölynpölyä joka maassa. Ja sen hölynpölyn vuoksi on lenneltävä tuhansia kilsoja, että voi toteuttaa hölynpölyn paikan päällä.
Tämä vaikuttaminen on niin läpinäkyvää että ihan naurattaa 😂
On ihan ok että joku ei halua matkustaa, mutta sitä en ymmärrä että ei halua muidenkaan matkustavan.
Itse nautin uusista paikoista, uusista näköaloista, kuuluisista monumenteista ja vapaudentunteesta pitkin masilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta normaalijärkisen ihmisen matkailuun millään tavoin.
No ei kukaan normaalijärkinen matkaile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lampaiden on pakko päästä tuhansien kilometrien päähän nauttimaan samasta auringosta, joka kotimaassaankin paistaa 😂
Matkailen kyllä monen muunkin asian vuoksi 🤔
Aurinkokin paistaa, vaik ei sitä näy...
Mitähän ne asiat on?
Pedofilia vai shoppailu. Istuminen jossain ravintolassa? Tosi älykästä ja "avartavaa" ja ah niin hienoa, kun sen tekee ulkomailla.
Eri
Mihin maihin sinä matkustat ja tekemään mitä 😵
En tiedä miten perus matkailu ajaa ihmiset pedofiliaan???
Matkustamme pariskuntana enkä ole kertaakaan meinannut "lipsahtaa" pedofiliaan esim täällä Ranskassa 🤔
Suomijuntti ei ymmärrä, koska vaihtoehtoja siinä näköalattomassa maailmassa on niin vähän.
Istuu kotona ja juo olutta.
Istuu ulkomailla parvekkeella ja juo olutta.
Jos ei elämässä ole muuta, niin joo, ei tarvi matkustaa 🤷🏻
Sedällä on matkalla kaksi vaihtoehtoa joko shoppailu tai pedofilia? No, kukin tavallaan. Näistä itse valitsen shoppailun kuitenkin 😅
Ei vaikuta normaalijärkisen ihmisen matkailuun millään tavoin.