Siis tietääkö täällä toisen henkilöllisyyden?
Jotkut olettavat täällä minusta asioita OIKEIN ja seuraavana päivänä työpaikan kahvihuoneessa minun kanssa aletaan juttelemaan juuri niistä samoista asioista, joita olen kirjoittanut edellisiltana tänne. Meneeköhän ne keskustelut Facebookiin itsestään?
Kommentit (8)
No ei kaikkien, vain niiden epäilyttävien joiden asuntoon asennettu kamerat.
Nimimerkkinä pystyt kyllä doxxaamaan itseäsi kuten asuinkaupunkiasi ja ammattiasi ja kiinnostuksenkohteitasi. Seuraan montaa nimimerkkiä täällä ja minulla on heistä enemmän tietoa mitä he itse suostuisivat myöntämään…..
Tottakai. Tietosi on virolaisilla, ja kahvihuoneen Ritu, joka on oikeesti cia-agentti, on nämä tiedot satasen lainalla itselleen ostanut.
Kyllä sulle nyt nauretaan!
Ai niin, älä juo SITÄ kahvia enää...
Huomasin että kysyit.
Muutamia jippoja on joilla pystyy selvittämään ja seuraamaan.
Katsotaan huomenna kahvitunnilla jos tulet samaan aikaan kuin yleensä.
No ei saa, ehkä muutkin lukevat ja päättelevät viestijän olevan sinä.
Tottakai. Ja av-pojat näkee jokaisen kirjoittajan painonkin.