Niin mitä päädyit tekemään laihduttamisen eteen?
Kommentit (14)
Miten niin? Ei mun ole koskaan tarvinnut laihduttaa, vähän alle normaalipainon olen ollut koko ikäni.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Ei mun ole koskaan tarvinnut laihduttaa, vähän alle normaalipainon olen ollut koko ikäni.
No sitten et ole se ketä halusi tänään aiemmin laihduttaa. Turha esittää, että on mennyt pois linjoilta. Ap
ylipainosta voi laihtua, mutta miten on tyhmyyden laita...
Ilmankos siellä salilla menee aikaa, kun pitää puhelinta tuurata. Jätä se nyt sinne kaappiin, vaikka ethän sä missään salilla edes ole.
Minulla tulee ylihuomenna kaksi päivää laihdutuskuuria täyteen jos en tässä välillä repsahda.
T: Hanna 160 kg
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos siellä salilla menee aikaa, kun pitää puhelinta tuurata. Jätä se nyt sinne kaappiin, vaikka ethän sä missään salilla edes ole.
Otin sen treenin lopussa, että voin katsoa ajastimesta, että venytän kaikkia puolia tasapuolisesti. Ap
Olet salilla vauvapalstalla? Sylettävää valehtelua treenaamisesta.
Nyt olen venyttänyt ja voin alkaa lähtemään kaupan kautta kotiin. Ap
Pystyn melkein jo ottamaan itseltäni suihin. Ap
Kyllä sitä kullia kohta minunkin perseeseen yltää! Ap
Vierailija kirjoitti:
Pystyn melkein jo ottamaan itseltäni suihin. Ap
Testosteronit ovat vaan liian matalalla pakkomielteisen laihduttamisen takia ja veitikka on kroonisesti uninen. Ap
Painoni on pudonnut vuoden alusta n. 5 kg. En ole laihduttanut. Olen pyrkinyt syömään siten, että pysyn toimintakykyisenä. Silloin, kun olen toimintakykyinen, pystyn myös liikkumaan.
Aloin syömään tomaattiaa, kalapuikkooja, riisiä ja kanaa. Laihduin 9 kg. Pyöräilen myös 20 km päivisin eli tunnin lenkin.
En ostanut tänään herkkuja saatika syönyt sellaisia!!! :)