Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomailu miesystävän kotipuolessa herättää minussa kysymyksen mitä v:ttu@?!?!

Vierailija
22.06.2026 |

Vietettiin juhannusta miesystävän sisarusten kanssa. Hänellä on kaksi vanhempaa siskoa ja yksi nuorempi veli. Kaikilla avio- tai avopuolisot mukana. Porukan ikähaitari 35-65 vuotta. Ihan mukavaa oli kai noin ihan periaatteessa, vaikkei tämä nyt ole mitenkään mun “crowd” mutta tykkään olla erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä ja olen ihan normisti sosiaalinen ja tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa.

Mutta tämä juhannus oli kuitenkin jotenkin todella outo. Siis todella. Jopa siinä määrin, etten tiedä haluanko jatkaa tämän miehen kanssa ainakaan mihinkään kovin vakiintuneeseen parisuhteeseen. En kyllä osaa määritellä mikä minua tässä kaikessa häiritsee. Nyt haluaisinkin vähän neuvoja, mitä mieltä olette tapahtumista, joita todistin täällä maalla juhannuksena.

/jatkuu

 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaako tämä tarina ryhmäsex?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on koko juhannus pohdittu mitä juhannusprovoja kirjoittaa tällä viikolla.

Vierailija
4/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä tapahtumia?
Ja tiedoksi, niiden sisarusten kanssa ei tarvitse olla tekemisissä jos ei halua ja ne on outoja. 

Vierailija
5/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan tarinalle 0/5. Älä turhaa edes jatka tarinankerrontaa. 

Vierailija
6/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missäs se jatko on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä. Ehdottomasti. Itse ainakin kokisin jos lähtisin, vapautuksen tuollaisesta sakista ja seudusta. 

Vierailija
8/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää on näitä FB:n kopioita, ensin tiiseri ja kun tarpeeksi moni kommentoi, niin sitten se varsinainen tarina.

Mutta noin yleisesti: olit jo suunnilleen kahdeksas nainen, jonka miesystävä esitteli suvulle, joten älä ihmettele, jos eivät muistaneet nimeäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla juhannuksena?

Voiko avuttomampaa tarinaa olla, kaikki kliseet tiedossa.

Vierailija
10/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

/jatkuu

Ensiksikin, sisarten kummallinen suhtautuminen alkoholiin. Miesystävän veli oli ostanut kaksi pulloa kuohuvaa ja tarjosi niistä lasilliset koko porukalle. Kun hän kaatoi juomaa laseihin, toinen siskoista hyökkäsi siihen väliin että älä avaa toista pulloa yksi kyllä riittää ! No meitä oli siis 10 tai 11 henkeä ja ei siitä yhdestä pullosta tullut kuin ihan vähän kaikille. Mutta niin vaan veli vei toisen pullon kiltisti takaisin jääkaappiin.

Kun istuttiin miesystävän kanssa saunan jälkeen terassilla ja mies ehdotti olutta, toinen sisko tuli heti väliin: juodaanks puoliksi?!?! Siis ihan innoissaan niinkuin olisi joku hauska juttu tai kivaa jakaa 0,3 l keskiolut jonkun toisen kanssa. Ja tätä jatkui koko ajan. Nämä siskot koko ajan puuttuivat jotenkin veljiensä syömisiin ja juomisiin. Syödäänkö makkara puoliksi? Jaetaanko tää pihvi kun en itse jaksa? Siis nämä naiset on jotain 50-60 vuotiaita! Ja oudointa oli, että molempien miehet kiskoi viinaa, siis oikeesti viinaa, ei mitään cocktaikeja kaksin käsin koko ajan. Toinen sammui juhannusaattona klo 13. Ja tätä ei noteerattu mitenkään.

Onko tämä teista outoa?

/jatkuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

/jatkuu

Ensiksikin, sisarten kummallinen suhtautuminen alkoholiin. Miesystävän veli oli ostanut kaksi pulloa kuohuvaa ja tarjosi niistä lasilliset koko porukalle. Kun hän kaatoi juomaa laseihin, toinen siskoista hyökkäsi siihen väliin että älä avaa toista pulloa yksi kyllä riittää ! No meitä oli siis 10 tai 11 henkeä ja ei siitä yhdestä pullosta tullut kuin ihan vähän kaikille. Mutta niin vaan veli vei toisen pullon kiltisti takaisin jääkaappiin.

Kun istuttiin miesystävän kanssa saunan jälkeen terassilla ja mies ehdotti olutta, toinen sisko tuli heti väliin: juodaanks puoliksi?!?! Siis ihan innoissaan niinkuin olisi joku hauska juttu tai kivaa jakaa 0,3 l keskiolut jonkun toisen kanssa. Ja tätä jatkui koko ajan. Nämä siskot koko ajan puuttuivat jotenkin veljiensä syömisiin ja juomisiin. Syödäänkö makkara puoliksi? Jaetaanko tää pihvi kun en itse jaksa? Siis nämä naiset on jotain 50-60 vuotiaita! Ja oudointa oli, että molempien miehet kiskoi viinaa, siis oikeesti viinaa, ei mitään cocktaikeja kaksin käsin koko ajan. Toinen sammui juhannusaattona klo 13. Ja tätä ei noteerattu mitenkään.

Onko tämä teista outoa?

/jatkuu

Oudointa on se, että et tiedä, montako teitä oli paikalla. 

Vierailija
12/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa ihmettelit lomailua, mutta et ole kertonut siitä vielä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/jatkuu

Ensiksikin, sisarten kummallinen suhtautuminen alkoholiin. Miesystävän veli oli ostanut kaksi pulloa kuohuvaa ja tarjosi niistä lasilliset koko porukalle. Kun hän kaatoi juomaa laseihin, toinen siskoista hyökkäsi siihen väliin että älä avaa toista pulloa yksi kyllä riittää ! No meitä oli siis 10 tai 11 henkeä ja ei siitä yhdestä pullosta tullut kuin ihan vähän kaikille. Mutta niin vaan veli vei toisen pullon kiltisti takaisin jääkaappiin.

Kun istuttiin miesystävän kanssa saunan jälkeen terassilla ja mies ehdotti olutta, toinen sisko tuli heti väliin: juodaanks puoliksi?!?! Siis ihan innoissaan niinkuin olisi joku hauska juttu tai kivaa jakaa 0,3 l keskiolut jonkun toisen kanssa. Ja tätä jatkui koko ajan. Nämä siskot koko ajan puuttuivat jotenkin veljiensä syömisiin ja juomisiin. Syödäänkö makkara puoliksi? Jaetaanko tää pihvi kun en itse jaksa? Siis nämä naiset on jotain 50-60 vuotiaita! Ja oudointa oli, että molempien miehet kiskoi viinaa, siis oikeesti viinaa, ei mitään cocktaikeja kaksin käsin koko ajan. Toinen sammui juhannusaattona klo 13. Ja tätä ei noteerattu mitenkään.

Onko tämä teista outoa?

/jatkuu

Oudointa on se, että et tiedä, montako teitä oli paikalla. 

Tämä. Hienosti kosahti koko paska tarina.

Vierailija
14/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan edelleen graafisia kuvauksia ryhmäseksistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Ne ovat isosiskoja. Pikkuveli on aina pikkuveli. Toisekseen saattaa olla, että keski-ikäisinä yrittävät vahtia painonnousuaan, siksi haluavat puolittaa kaiken lihottavan. Tekee mieli olutta, mutta  vain vähän. 

Vierailija
16/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

/jatkuu

Ensiksikin, sisarten kummallinen suhtautuminen alkoholiin. Miesystävän veli oli ostanut kaksi pulloa kuohuvaa ja tarjosi niistä lasilliset koko porukalle. Kun hän kaatoi juomaa laseihin, toinen siskoista hyökkäsi siihen väliin että älä avaa toista pulloa yksi kyllä riittää ! No meitä oli siis 10 tai 11 henkeä ja ei siitä yhdestä pullosta tullut kuin ihan vähän kaikille. Mutta niin vaan veli vei toisen pullon kiltisti takaisin jääkaappiin.

Kun istuttiin miesystävän kanssa saunan jälkeen terassilla ja mies ehdotti olutta, toinen sisko tuli heti väliin: juodaanks puoliksi?!?! Siis ihan innoissaan niinkuin olisi joku hauska juttu tai kivaa jakaa 0,3 l keskiolut jonkun toisen kanssa. Ja tätä jatkui koko ajan. Nämä siskot koko ajan puuttuivat jotenkin veljiensä syömisiin ja juomisiin. Syödäänkö makkara puoliksi? Jaetaanko tää pihvi kun en itse jaksa? Siis nämä naiset on jotain 50-60 vuotiaita! Ja oudointa oli, että molempien miehet kiskoi viinaa, siis oikeesti viinaa, ei mitään cocktaikeja kaksin käsin koko ajan. Toinen sammui juhannusaattona klo 13. Ja tätä ei noteerattu mitenkään.

Onko tämä teista outoa?

/jatkuu

Jospa nämä tervepäiset siskot eivät itse halua olla kännissä ja pieni lasi olutta riittää, riittää myös puolikas makkara ja pihvi. Mitä outoa siinä on ? Ja miksi kuohuviiniä pitäisi kahta pulloa avata kun yhdelläkin pärjää ? 

Vierailija
17/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/jatkuu

Ensiksikin, sisarten kummallinen suhtautuminen alkoholiin. Miesystävän veli oli ostanut kaksi pulloa kuohuvaa ja tarjosi niistä lasilliset koko porukalle. Kun hän kaatoi juomaa laseihin, toinen siskoista hyökkäsi siihen väliin että älä avaa toista pulloa yksi kyllä riittää ! No meitä oli siis 10 tai 11 henkeä ja ei siitä yhdestä pullosta tullut kuin ihan vähän kaikille. Mutta niin vaan veli vei toisen pullon kiltisti takaisin jääkaappiin.

Kun istuttiin miesystävän kanssa saunan jälkeen terassilla ja mies ehdotti olutta, toinen sisko tuli heti väliin: juodaanks puoliksi?!?! Siis ihan innoissaan niinkuin olisi joku hauska juttu tai kivaa jakaa 0,3 l keskiolut jonkun toisen kanssa. Ja tätä jatkui koko ajan. Nämä siskot koko ajan puuttuivat jotenkin veljiensä syömisiin ja juomisiin. Syödäänkö makkara puoliksi? Jaetaanko tää pihvi kun en itse jaksa? Siis nämä naiset on jotain 50-60 vuotiaita! Ja oudointa oli, että molempien miehet kiskoi viinaa, siis oikeesti viinaa, ei mitään cocktaikeja kaksin käsin koko ajan. Toinen sammui juhannusaattona klo 13. Ja tätä ei noteerattu mitenkään.

Onko tämä teista outoa?

/jatkuu

Oudointa on se, että et tiedä, montako teitä oli paikalla. 

No nyt en kyllä ymmärrä mitä tarkoitat? Tiedän kyllä hyvin keitä täällä on paikalla?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän