Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen, tiesitkö jo, että tässäkään ei tod. ajeta tämän maan etua?

Vierailija
22.06.2026 |

Senhän sanoo mies itsekin. Ajetaan vieraan vallan ja kulttuurin etua. Ei suinkaan suomalaisen yhteiskunnan. Onko se muka vaikea asia tajuta?

Ovat olevinaan huolissaan kulttuurista kun rahaa jaetaan ja muuten vaihtavat mielellään vaikka koko väestön ja ne ei suinkaan vaali silloin suomalaista kulttuuria. Niin paljon omaa kansaa ja kulttuuriaan arvostavat. Ei johtajat, jotka johtaa kansansa ja kulttuurinsa tuhoon ole historian oikealta puolelta. Kutsutaan myös naisiksi. 

https://x.com/Aatteleppaitte/status/2037909164152742170

 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu kuin limaiset setämiehet ei ole twatterissa, turha luulla että täällä painellaan linkkejä sinne. 

Vierailija
2/3 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli asiaa ja pitää paikkansa. Kulttuuri on vaarassa vaihtua liian limaiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus oli asiaa ja pitää paikkansa. Kulttuuri on vaarassa vaihtua liian limaiseksi. 

No voitteko poistua maasta kun tosta väestönvaihdostakin unelmoitte noin väkevästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan