Lue keskustelun säännöt.
Mulla oli vuosia stalkkeri
Kommentit (5)
Ilmoititko poliisille, miksi se vuosia kesti?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ilmoititko poliisille, miksi se vuosia kesti?
Ilmoitin. Se vaan kesti. Oli hän aina välillä hetken linnassa.
Onneksi sellainen on harvinaista Suomessa. Minäkin olen nähnyt, kun eräs henkilö on seisonut pimessä ulkona ja katsellut ikkunoihini puun takaa, mutta tiedän ko. tyypin, eikä hän ole vaaraksi. Ja se kerta taisi olla ainut kerta. Tai sitten ei ollut. Ei hän kumminkaa ole vaarallinen, vain hiukan erikoinen. Ja vaikka se ensin karmi, niin ei se enää haittaa mielenrauhaani.
Ja sitten tämä aihe "vaihteeksi". Valiksen näppäimistö käy kuumempana, kuin päivän sää!