Lue keskustelun säännöt.
Vain idiootti sanoo "enään"
22.06.2026 |
tai kirjoittaa, mutta otsikkoa ei omalta osaltani lasketa. Sana on "enää". Se, joka ei tuota asiaa osaa, joutaa lennättää Afrikkaan. Toinen tämmöinen sana on "kumpa", jonka tosisuomalaiset osaa sanoa ja kirjoittaa "kunpa".
Kommentit (10)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Osaan kirjoittaa enää. Puhekielessä sanon ennää.
mun elämä lähti tästä tiedon jyväsestä ihan liitoon...kiitos
Niimpä, älkää enään sanonko silleen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vain vielä idiootimpi ottaa kierroksia yhdestä n kirjaimesta väärässä paikassa !!!!!!!
Ketä sä oot muiden puheita korjaamaan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minkätaotta ei saa sanoa, en ala peliä
Muistakaa nyt tästä lähtien!