Mitä tekisit elämälläsi jos sinua ei yhtään kiinnostaisi mitä muut ajattelevat?
Minä tanssisin, olisin avoimesti iloinen ja eläväinen kuten olen oikeasti. Laittaisin bikinit päälle ja menisin uimaan julkiselle rannalle, söisin siellä jäätelöä ja nauttisin elämästä.
Totuus: Häpeän isoa vatsaani, en kehtaa tanssia nehohäpeän vuoksi. Olen syönyt taas todella vähän laihtuakseni ja makaan kotona allapäin koska elämä on välillä vaikeaa ja rajoittunutta oman päänsä kanssa
Kommentit (13)
Noin keskimäärin pukeutuisin paljon vartaloamyötäileväimpiin vaatteisiin. Rakastan vaatteita, jotka ovat mukavia ja istuvat kauniisti, mutta kokemus on opettanut, että pukeutumalla niin, siis miten itse parhaiten viihtyisin, saa aikaan tungettelevia kommentteja. Olen pitkä ja hoikka nainen, 90% vaatteista tuntuu päällä hirveiltä.
Mua nyt ei ihan hirveästi kiinnosta, mitä muut ihmiset ajattelevat, mutta sellaisessa maailmassa haluaisin elää, jossa ei olisi miehiä lainkaan. Olisi niin paljon mukavampaa ja helpompaa!
Tekisin samaa kuin nyt. Minua ei kiinnosta mitä muut ajattelevat. Itseasiassa minua ei edes kiinnosta muut ihmiset.
Ottaisin loparit, olisin työtön ja rupeisin ryyppäämään.
En tiedä mitä tekisin. Tietoisesti en räätälöi elämääni sen mukaan mitä kuvittelen muiden ajattelevan. Alitajuisesti se kuitenkin saattaa vaikuttaa yllättävillä tavoilla.
Pukeutuisin manga/ animetyyliin, kuten jotkut nuoret tytöt. Olen kohta 60v ja ylipainoinen, eli en kehtaa.
En ajattele mitä muut minusta ajattelevat.
Olisin työttömänä ja nauttisin siitä, kuten teen nytkin.
Minä en piittaa yhtään, mitä muut ihmiset ajattelevat, joten menen uimaan ja syön jäätelöä juuri silloin kun huvittaa. Olen tehnyt myös useita epäsovinnaisia elämänvalintoja, koska tämä on minun ainoa elämäni, enkä anna jonkun sukulaisen tai naapurin paheksunnan sitä pilata.
Pukeutisin keijuksi ja lähtisin ulos
Mielestäni elän ihan omanlaisesti. En jaksa ajatella mitä muut minusta ajattelevat. En häpeä vartaloani, vaikka bmi on 31. Uskallan tehdä mitä haluan.
Lakkaisin esittämästä, että olen kiinnostunut työnteosta.
Vähät välittäisin muista ihmisistä.