Lue keskustelun säännöt.
Mua pelottaa olla autossa yksin koska ikkunat on auki
22.06.2026 |
Enkä ole vammainen ja olen aikuinen
Onko tämä oire jostakin?
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole autoa.
Se on äidin ja isäpuolen autossa, koska ei uskalla mennä sisälle markettiin niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole autoa.
Se on äidin ja isäpuolen autossa, koska ei uskalla mennä sisälle markettiin niiden kanssa.
Tuo pösilö ei edes liiku missään. Päivän spämmää vauva av. Sitä pelottaa jos jääkaapin ovikin on auki
Saman asian jankkaaminen useassa viestissä on autismin ja vammaisuuden oire