Äiti tuomittiin törkeästä pahoinpitelystä
Äiti laiminlöi keskosvauvansa huolenpidon, kuunteli ennemmin kaveriaan kuin lääkäreitä ja lähes näännytti vauvansa hengiltä. Tuollaisella oliolla ei saisi olla lasta. Valitettavasti tuon kaltaisia hirviöitä on enemmän kuin halutaan uskoakaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aaa684c4-c83c-443c-802e-a7661949be69
Kommentit (18)
Ei tule olemaan helppoa tuolla lapsiparalla.
Lastensuojelussa tapaa näitä kaikenlaisiin uskomushoitoihin vannovia ja kaikkia auktoriteetteja vastustavia äitejä hyvin usein. Melko tavallisesti heillä tosiaan on matala koulutustaso, heikohko empatiakyky ja vääristynyt minäkuva.
Vierailija kirjoitti:
Lastensuojelussa tapaa näitä kaikenlaisiin uskomushoitoihin vannovia ja kaikkia auktoriteetteja vastustavia äitejä hyvin usein. Melko tavallisesti heillä tosiaan on matala koulutustaso, heikohko empatiakyky ja vääristynyt minäkuva.
Äidinvaistoa kovasti mainostavat. Moni vaan ei käsitä, ettei harhaisuus ole äidinvaistoa.
Käy tosissaan surku tuota lasta ja hänen tulevaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule olemaan helppoa tuolla lapsiparalla.
Eiköhän lapsi ole sijaisperheessä.
Taas nainen, ei sentään puukottanut tai lyönyt kirveellä!
Vierailija kirjoitti:
Taas nainen, ei sentään puukottanut tai lyönyt kirveellä!
Miksi tälläiset naiset tulee yleensä helsingistä tai turusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas nainen, ei sentään puukottanut tai lyönyt kirveellä!
Miksi tälläiset naiset tulee yleensä helsingistä tai turusta?
Tai Oulusta, jossa nainen tap poi viisi lastaan ja säilöi ruumiit häkkivarastoon.
Vierailija kirjoitti:
Taas nainen, ei sentään puukottanut tai lyönyt kirveellä!
Aivan. Kriminologian ja oikeuspolitiikan instituutin tutkimuksen mukaan nainen surmaa lapsensa lähes kaksi kertaa useammin kuin isä.
ja usuttajalle tietysti vain pienet nuhteet
Vierailija kirjoitti:
ja usuttajalle tietysti vain pienet nuhteet
Niinpä. Vaikka todennäköisesti on kaiken pahan alku ja juuri. Joka ei tietenkään vähennä sitä tosiasiaa, että äidinkin on oltava umpihullu toimiakseen noin.
Mitä huuhaata nää uskoivat? Homeopatiaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuore tapaus, vuodelta 2022.
Mutta tuomio kesäkuussa 2026.
Olin aiemmin töissä sosiaalialalla ja siellä hoettiin, että ”ei kukaan äiti pahoinpitele tahallaan lastaan”. Lapsivuodepsykoosi on eri asia, mutta suurin osa pahoinpitelee lapsena syyntakeisena.
Tällainen että nainen ei voi olla tarkoituksella väkivaltainen, uskomattoman naiivia ajattelua, mutta siinä on myös sisäistettyä naisvihaa. Naista ei nähdä älyllisenä ja tuntevana olentona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule olemaan helppoa tuolla lapsiparalla.
Eiköhän lapsi ole sijaisperheessä.
Tuo jättää elinikäiset jäljet. Ei se sijaisperhe paljon auta, jos äiti ryyppäsi ja veti peukkua kun oli raskaana. Nälkäkuoleman partaalla keskosena roikkuminen tarkoittaa keskushermoston kehityksen kannalta huonoja ennusteita.
Näitä riittää. Sivistymätön ja tyhmä kuin puhelintolppa, mutta kuvitellaan olevansa tietävämpiä kuin lääketieteen ammattilaiset. Luetaan netistä kaikkea hevonpskaa ja vaarannetaa pahimmillaan muitakin.