Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhtyisitkö franchising-yrittäjäksi?

Vierailija
22.06.2026 |

Luin aiemmin kaameita kertomuksia R-kioski-yrittäjien tuskasta. Tehtiin jopa 14-tuntisia työpäiviä ja meni kauan ennenkuin edes pystyttiin nostamaan jonkinlaista palkkaa itselle. 

Ihan orjan hommaa ja itse kantaa riskin valtavan työmäärän myötä. 

Ärräyrittäjien piti jopa tallettaa jokin suht iso summa "takuurahaksi" aloittaessaan.

 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensäkään yrittäjäksi.

Jos lopettaa yritystoiminnan kestää todella kauan että voi saada työttömyystukea ja byrokratia on kaamea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän