Lue keskustelun säännöt.
Läskit änkes kylään juhannuksena ja rupes valittamaan
22.06.2026 |
Tosi kiva kun tullaan kylään, sitten kaikessa oli jotain vikaa. Ei ollut pizzaa eikä hampurilaisia, sipsit puuttui ja lonkero väärän makuista. Kaikesta oli kerrottu etukäteen, mutta läskit suuttui ja tottakai lähti siivoamatta. Eipä tule enää ikinä kylään! Jollei omat lapset osaa enää syödä muuta kuin roskaruokaa, niin läskit ottaa omat eväät mukaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla