Orpo veti Rydmanin kölin alta!
Loikkarin temput ei unohdu! Orpo ottaa avustusleikkaukset koko hallituksen päätettäväksi. Olisipa ihanaa, jos hallitus kaatuisi tähän!!
Riita avustuksista | Purra: Vastustamme Orpon esitystä Rydmanin päätöksen perumisesta
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Onko Orpon kamut saamassa kenkää😩
Ovat. Monessa järjestössä on kokoomuslaisia syöttiläitä kovalla palkalla.
Eli ministeri ei saa päättää omaan toiminnanalaansa kuuluvista asioista? Se on väärin, että nimenomaan kuluja karsimaan otettu ministeri karsii kuluja.
Petteri Orpo, olet sinä yksi saatanan selkärangaton lapanen.
Saavat vihdoin Rydmanin ulos hallituksesta, hienoa.
Oikeaoppisesti tehtyyn kölin alta vetämiseen kuuluu ennen vetämistä täyttää vedettävän suu jauhoilla.
Kokkareiden suhmuroilta on ilmeisesti mennyt työt alta. Kokoomus ei varmasti vastusta leikkaamista järjestöiltä, jotka auttavat hrikompiosaisia, mutta kun johtoportaasta leikataan, se on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Eli ministeri ei saa päättää omaan toiminnanalaansa kuuluvista asioista? Se on väärin, että nimenomaan kuluja karsimaan otettu ministeri karsii kuluja.
Petteri Orpo, olet sinä yksi saatanan selkärangaton lapanen.
Kyse on nimenomaan siitä, että ministeri on toiminut omavaltaisesti ylittäen toimivaltansa.
Orpo johtaa valtioneuvostoa, jonka jäsen eli Orpon alainen on W. lastenkoskija Rydman.
Olispa hienoa jos tulisi ennenaikaiset vaalit.
Vierailija kirjoitti:
Saavat vihdoin Rydmanin ulos hallituksesta, hienoa.
Rydmanhan on ollut hyvä ja oikeudenmukainen ministeri. Orpolla tässä nyt keulii.
Vierailija kirjoitti:
Olispa hienoa jos tulisi ennenaikaiset vaalit.
Koitapa laskea paljonko uudet vaalit tulisivat maksamaan, hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Onko Orpon kamut saamassa kenkää😩
Siitäkö se kenkä puristi , mitä Rydman hauskasti lausahti että mistä se kenkä puristaa kun selvästi ei sanottu .
Voi voi, nyt on Purran maksa kovilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa hienoa jos tulisi ennenaikaiset vaalit.
Koitapa laskea paljonko uudet vaalit tulisivat maksamaan, hölmö.
Kuinka paljon ne maksavat ensi vuonna?
mahtaa lapsenkoskettelijaa pelottaa, voi pian alkaa taas yökastelunkin, pelkää että petteri tulee ja vetää turbiiniin
Onko Orpon kamut saamassa kenkää😩