Lue keskustelun säännöt.
Tulisiko Orpon väisyä?
22.06.2026 |
Tulisiko mielestäsi Orpon västyä tehtävästään, kun ei kunnioita PS:n oikeutta leikata Setan tukia, vaikka hallitus ohjelman mukaan PS:llä on oikeus tehdä niin? Kaikki ideologiset tuet sateen kaari järjestöille tulisi lakkauttaa! Orpo on pelle!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tulisiko Orpon olla vässykkä?