Lue keskustelun säännöt.
”Epämiellyttävä” määrä ruorijuoppoja sai merivartioston pohtimaan huolestuttavaa kysymystä
22.06.2026 |
Sitä on poliisi huolissaan: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012093425.html
Mutta jos poliisi epäilee että tämä on sääntö, eikä poikkeus, niin pitäisiköhän palata vuoden 1993 lainsäädäntöön sen sijaan että sakotetaan enemmän?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Asun raumalla. Missä se merivartisto puhalluttaa ihmisiä. Minua ei ole 30 vuoden aikana kun kerran puhallutettu ja sekin oli syväraumalahden venesataman vieressä kun tulin kalasta. Juhannusperjantaina ajelin 17 km veneelläni eikä merivartistoa näkynyt.