Mitä se kertoo suomen armeijasta että armeijassa saa simputtaa mutta kotona isä ei saa simputtaa poikaa millään tavalla
Kasvatus on väärin jos isä simputtaa poikaa, mutta kun armeijassa ollaan niin tehdään samaa simputusta mitä isä teki, sitä pitää kestää mutta sitä ei saa kestää että joku simputtaa armeijassa armeijaa koska isä sanoo niin?
Ajattelen vain
Kommentit (12)
Simputus armeijassa on kielletty ajat sitten. Vai keräätkö tietosi usalaisista elokuvista?
Suomen armeijassa keskitytään koulutukseen. Simputus ei kuulu armeijaan
Simputtaminen on rikos. Isän poikaansa kohdistama väkivalta on rikos. Pojan isäänsä kohdistama väkivalta on rikos. Tuliko selväksi?
Se tuli myös selväksi, että sulla ja isälläs on tulehtuneet suhteet.
Jaahas, se on Veeti saanut isältä nuhteet kun ei uskalla mennä muiden poikien kanssa inttiin.
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa ei saa simputtaa ties kuinka moneen kymmeneen vuoteen jo
Minua simputettiin ja minua simputettiin sillä tavalla että se oli häpäisy minua kohtaan ja osaamiselleni, sitä mitä suomen armeija on, sitä minun osaaminen oli, on ja tulee olemaan.
Olisin ollut liian kallis sotilas kokoomukselle
Ap
Vierailija kirjoitti:
Simputtaminen on rikos. Isän poikaansa kohdistama väkivalta on rikos. Pojan isäänsä kohdistama väkivalta on rikos. Tuliko selväksi?
Se tuli myös selväksi, että sulla ja isälläs on tulehtuneet suhteet.
Pitääkö suomen armeijan toistaa sitä toimintamallia,? Ei kaikki korkea-arvoiset ihmiset armeijassa syö chilin siemeniä näin silkin sileästi sanottuna, jotkut arvostavat jonkilaista liike-energiaa ja jotkut arvostavat absoluuttista liike-energiaa
Itse kävin armeijan 1990-luvulla, ja se oli eräänlaista siirtymävaihetta simputuksen suhteen. Punkat eivät enää räjähdelleet kovin usein, mutta taaksepoistumista harjoiteltiin ahkerasti milloin mistäkin syystä.
En suostu menemään armeijaan pikkupoikien kanssa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simputtaminen on rikos. Isän poikaansa kohdistama väkivalta on rikos. Pojan isäänsä kohdistama väkivalta on rikos. Tuliko selväksi?
Se tuli myös selväksi, että sulla ja isälläs on tulehtuneet suhteet.
Pitääkö suomen armeijan toistaa sitä toimintamallia,? Ei kaikki korkea-arvoiset ihmiset armeijassa syö chilin siemeniä näin silkin sileästi sanottuna, jotkut arvostavat jonkilaista liike-energiaa ja jotkut arvostavat absoluuttista liike-energiaa
Ei armeija toista sitä vaan lähinnä junttiperheiden pojat, jotka hädin tuskin pääsee alikessuksi, tyyliin Jani Mäkelä. Hänestä voitte katsoa, millainen on suomalainen mies huonoimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simputtaminen on rikos. Isän poikaansa kohdistama väkivalta on rikos. Pojan isäänsä kohdistama väkivalta on rikos. Tuliko selväksi?
Se tuli myös selväksi, että sulla ja isälläs on tulehtuneet suhteet.
Pitääkö suomen armeijan toistaa sitä toimintamallia,? Ei kaikki korkea-arvoiset ihmiset armeijassa syö chilin siemeniä näin silkin sileästi sanottuna, jotkut arvostavat jonkilaista liike-energiaa ja jotkut arvostavat absoluuttista liike-energiaa
Ei armeija toista sitä vaan lähinnä junttiperheiden pojat, jotka hädin tuskin pääsee alikessuksi, tyyliin Jani Mäkelä. Hänestä voitte katsoa, millainen on suomalainen mies huonoimmillaan.
"hädintuskin pääsee alikessuksi"
Onko sulla siis tietoa et Jani Mäkelä läpäs hädintuskin auk2 kirjalliset kokeet vai mitä tuo lause tarkottaa 🤣
Alex Stubb joutuu herrottelemaan Jani Mäkelää sodassa ku Mäkelällä on korkeampi sotilasarvo.
Kannattaisko sun iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigori pysyä ihan vaan niissä teidän kotoisissa asioissa? Kun sulla menee ihan alkeellisetkin asiat sekaisin, niin ei niistä saa hyvää provoa. Vai mitä tykkäät?
Armeijassa ei saa simputtaa ties kuinka moneen kymmeneen vuoteen jo