Oikea meikkivoiteen sävy hyvin vaalealle iholle
Osaisko joku vinkata aikuisen naisen iholle sellasta läpöisen sävyistä meikkivoidetta. Tahtoo kaikki olemaan liian vaaleita keltaiseen meneviä.
Kommentit (15)
Sehän se ongelma on, kun myyjät esittelevät ja suosittelevat niitä keltasävyjä.
Tarkennan näin, että onko joku vaalea-ihoinen löytänyt lämpöiseen päin menevän sävyn.
olisin kiitollinen jos vinkkaat nimen ja numeron.
Mä käytän BB voidetta joka on kevyempi kuin meikkivoide esim Nivea lla on kivasti sävyjä vaalealle iholle
Kärsitkö peräsuolen laskeumasta vai miksi olet niin kalpea?
Eikö kellertävä nimenomaan ole lämpöinen sävy? Punertavat kylmiä. Ainakin meikkivoiteissa.
Keltapohjainen juuri on se lämmin sävy ja punapohjainen kylmä. Mitä oikein nyt etsit?
Madara skin equal
Porcelain 10: erittäin vaalea, kaikista vaaleimmalle ja punapohjaiselle iholle suunnattu sävy
Vierailija kirjoitti:
Keltapohjainen juuri on se lämmin sävy ja punapohjainen kylmä. Mitä oikein nyt etsit?
Just niin. Mäkin sanoin samaa aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just niin. Mäkin sanoin samaa aiemmin.
Näköjään :D
Luin aloituksen vielä uudelleen ja hämmennyin lisää. Mitä tämä tarkoittaa?
Tahtoo kaikki olemaan liian vaaleita
Kokeile korealaisia merkkejä, niistä löysin omalle kalpealle iholle sopivan.
No voi ei. Sanon näin, että haluan hyvin vaalean, kalpean ihoni kasvoissa terveen näköiseksi.
Sellaista meikkivoidetta etsin edelleen vuodesta toiseen. Hutiostoja on ihan tarpeeksi jo.
Vierailija kirjoitti:
Luin aloituksen vielä uudelleen ja hämmennyin lisää. Mitä tämä tarkoittaa?
Tahtoo kaikki olemaan liian vaaleita
Aivan. Jos myyjä valitsee, olen edelleen kalpea. Jos taas itse, kas kummaa kellertäväks menee iholla.
Lentokentällä on loistava guerlainin edustaja nimeltä Paula. Löysi minun iholle paremman ja tummemman sävyn vaikka aiemmin käytin vaaleita. Mutta hän huomasi mikä oman ihoni sävy oikeasti on.
Käyt marketissa kokeilemassa testereillä. Tai menet sokokseen tmv missä on asiakaspalvelija paikalla.