Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saatte palkkaa 5100 ja käteen jää 3200

Vierailija
22.06.2026 |

Niin kyllä se teille riitää

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustannus työnantajalle vähintään 7000 euroa. Välistä lähtee aivan jäätävä summa rahaa.

Vierailija
2/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä keskituloisen veroja maksaa jotta rikkaat saa verohelpotukset. T. Kokoomus 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh tuillako se loppuosa elämästä pitää kattaa, että saa lapset ruokittua? 

Vierailija
4/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, nuinko paljon ne verot on nousseet Marinin ansiosta? Joitakin vuosia sitten sain melko tasan 5000 e brutto ja kyllä mulla vaan jäi käteen 3500 euroa/kk. Kuntana Espoo.

Kyllähän sillä Espoossakin itsensä elätti ja vähän lapsiakin, mutta ankeaa oli kyllä. No vähän parempi kuin pelkillä tuilla kuitenkin. Ei kyllä heti olisi uskonut silloiseksi desiilipalkaksi. Todella kurjaa on pk-seudulla keskituloisella.

Vierailija
5/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä brutto palkka 4447 € ja käteen jää 3200 €

 

T. Helsinkiläinen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan