Lue keskustelun säännöt.
Jos saatte palkkaa 5100 ja käteen jää 3200
Kommentit (5)
Pitäähän sitä keskituloisen veroja maksaa jotta rikkaat saa verohelpotukset. T. Kokoomus
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hoh tuillako se loppuosa elämästä pitää kattaa, että saa lapset ruokittua?
Häh, nuinko paljon ne verot on nousseet Marinin ansiosta? Joitakin vuosia sitten sain melko tasan 5000 e brutto ja kyllä mulla vaan jäi käteen 3500 euroa/kk. Kuntana Espoo.
Kyllähän sillä Espoossakin itsensä elätti ja vähän lapsiakin, mutta ankeaa oli kyllä. No vähän parempi kuin pelkillä tuilla kuitenkin. Ei kyllä heti olisi uskonut silloiseksi desiilipalkaksi. Todella kurjaa on pk-seudulla keskituloisella.
Itsellä brutto palkka 4447 € ja käteen jää 3200 €
T. Helsinkiläinen
Kustannus työnantajalle vähintään 7000 euroa. Välistä lähtee aivan jäätävä summa rahaa.